سرویس: اجتماعی 20:55 - شنبه 08 آبان 1395

مدیر دبیرستان ولایت اسلام آباد:

خطر ورود آمریکا به کشور، بیش از اتفاقی است که در لانه جاسوسی رخ داد

کرمعلی قدرتی گفت: اگر پای امریکا به ایران باز شود، خطراتش به مراتب بیشتر از واقعه ای بود که در لانه ی جاسوسی اتفاق افتاد.

مدیر دبیرستان ولایت اسلام اباد در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به خباثت آمریکا در لانه جاسوسی گفت: با روشنگری وقایع گذشته در لانه ی جاسوسی امریکا، خطر و پیامدهای نفوذ امریکا در این زمان را باید برای مردم بازگو کرد به گونه ای که مردم بدانند خطر ورود آمریکا به کشور به مراتب بیشتر از زمان های قبل است.

کرمعلی قدرتی با بیان نقش آموزش و پرورش در روشنگری و شناساندن رفتار ددمنشانه استکبار افزود: نقش آموزش و پرورش روشن کردن دانش آموزان است تا این قشر فعال از نتایج نفوذ استکبار به کشور مطلع شده و مراقب این دشمن چندین ساله باشند.

وی افزود: دشمن متناسب با هر زمان و در هر لباسی خودنمایی می کند تا بتواند نقشه های شوم خود را عملی کند.

کارشناس مربوطه به تبیین سیاست های اعتماد به آمریکا اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، اعتماد به آمریکا چیزی جز خفت برای ایران ندارد و اعتماد به شیطان ساده لوحی است زیرا ورود آمریکا، دین، حیثیت و شرف را در مردم از بین می برد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، خاطرنشان کرد: حسین فهمیده زمان، کسی است که گوش به فرمان ولایت فقیه دهد و پیروی از رهبری برایش از هر چیزی مهم تر و باارزشمندتر باشد.

photo_2016-10-29_19-53-32

انتهای پیام/علیرضاتوکلی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.