سرویس: فرهنگی 15:00 - شنبه 08 آبان 1395

با حضور رئیس مجلس و جانشین فرمانده سپاه پاسداران صورت گرفت

رونمایی از چندین جلد کتاب و کتابچه شهدای خمینی‌شهر

چندین جلد کتاب و کتابچه ویژه شهدای خمینی‌شهر با حضور مسئولان کشوری و لشگری در کنگره ۲۳۰۰ شهید شهرستان خمینی‌شهر، رونمایی شد.

به گزارش اصفهان شرق، چندین جلد کتاب و کتابچه ویژه شهدای خمینی‌شهر  با حضور مسئولان کشوری و لشگری در کنگره 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر، رونمایی شد.

مراسم رونمایی از این کتاب‌ها با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سلیمانی، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان و آیت‌الله رحیمی، امام جمعه خمینی‌شهر برگزار شد.

در این مراسم، از کتاب‌های تاریخ دفاع مقدس خمینی شهر، راست قامتان، طلایه‌داران عشق، عاشقان پرواز، همسران شهدا، مجموعه کتاب کودکان و خانواده‌های 2، 3  و 4 شهیدی خمینی‌شهر رونمایی شد.

مراسم افتتاحیه کنگره ملی 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر از صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و لشکری در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.

در این مراسم پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس تشییع شد. یکی از این شهدا در عملیات والفجر 8 در منطقه عملیاتی ام‌الرصاص و شهید دیگر در عملیات محرم در منطقه شرهانی و در عملیات ایذایی به شهادت رسیده‌اند.

اجتماع هیئت‌ها و دسته‌جات عزاداری به مناسبت ایام شهادت امام سجاد(ع)، برگزاری همایش شهدای دانش‌آموز، اختتامیه جشنواره شعر، یادواره شهدای روحانی، یادواره شهدای اصغرآباد و تجمع بانوان شهرستان خمینی‌شهر از جمله برنامه‌های ویژه این کنگره است که در روزهای شنبه هشتم تا دوشنبه دهم آبان‌ماه در شهرستان خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

شهرستان خمینی‌شهر با دارا بودن 2300 شهید و سهم چشمگیر در تقدیم شهدای جبهه مقاومت اسلامی و مدافع حرم در استان اصفهان از جمله شهرهای فعال در جنگ بوده که این خصوصیت بارز منجر به تصویب برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان خمینی‌شهر شد.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.