سرویس: سیاسی 11:42 - شنبه 08 آبان 1395

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج):

مکتب دفاعی انقلاب اسلامی به عنوان الگو برای نسل حال و آینده ارائه شود

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه دفاع مقدس به یک گنجینه در مکتب دفاعی انقلاب اسلامی تبدیل شده است، گفت: این دوران نورانی باید به عنوان الگو برای نسل حال و آینده ارائه شود.

به گزارش اصفهان شرق، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کنگره ملی 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: بدون تردید انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را برای بشریت و جهان به ارمغان آورد، دستاوردهایی که هر کدام در جای خود قابل تدوین است، یکی از این دستاوردهای بزرگ در بستر دفاع مقدس بود که میهن اسلامی مورد تجاوز قرار گرفت و با رهبری امام راحل و مجاهدت ملت ایران این تهدید به یک فرصت و گنجینه تبدیل شد.

وی افزود: در درون این گنجینه مکتب دفاعی انقلاب اسلامی خلق شد، اگر چه قلم و زبان نمی‌تواند مجاهدت‌های حق علیه باطل را به خوبی نشان دهد، اما این اجلاسیه‌ها در پی آن است که دوران نورانی دفاع مقدس را برای نسل حال و آینده به عنوان الگو ارائه کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: از سال 91 ستاد کنگره شهدای خمینی‌شهر به همراه مردم این شهرستان و مشارکت ادارات این شهرستان آغاز شد، با توجه به سیاست‌های رهبر معظم انقلاب مبتنی بر انجام اقدامات ماندگار  اقدامات بسیار مهمی صورت گرفت.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته خاطرنشان کرد: چاپ 22 عنوان کتاب و 72 عنوان کتابچه مکتوب و در اختیار مردم قرار گرفت، فیلم‌ها و عکس‌های آن دوران نورانی جمع آوری و بازسازی و به عنوان اسناد شفاهی دوران دفاع مقدس در کنگره تهیه شد، همچنین برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی و فرهنگی در این راستا صورت گرفت.

سردار سلیمانی گفت: شهرستان خمینی‌شهر نشان داد که در کنار یکدیگر اقدامات خوبی را می‌توان به اجرا گذاشت، همانند این کنگره که با همکاری مردم و مسئولان به بهترین نحو در حال برگزاری است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.