سرویس: دولت 10:35 - شنبه 08 آبان 1395

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان:

دولت در زمان باقی مانده به حل مشکلات مردم بپردازد/ عده ای می خواهند آرامش سیاسی اصفهان را به هم بزنند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: دعواهای حیدری نعمتی سیاسی دردی از کشور را درمان نخواهد کرد و اگر به دنبال رشد و بالندگی کشور هستیم باید با همدلی و اتحاد و اعتماد به نیروهای انقلابی مشکلات کشور را حل کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، محسن آنالویی  به مناسبت یوم‌الله 13 آبان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شمال شهر اصفهان اظهار کرد: مهم‌ترین درس مکتب حسینی، بصیرت زمانه است که خیلی‌ها در طول تاریخ به همین سبب یا عاقبت‌به‌خیر شده‌اند یا در اوج حقارت از دنیا رفته‌اند.

وی افزود: جنبش دانشجویی بدون قرار گرفتن در جناح‌بندی‌های مرسوم سیاسی با حفظ بصیرت تمام‌قد تلاش نموده تا با پیروی از دستورات دین مبین اسلام و دستورات امام راحل و مطالبات رهبر معظم انقلاب حرف دل مردم را با حریت بیان نماید.

آنالویی با شبیه دانستن شرایط امروز کشور با شرایط جنگ احزاب، ادامه داد: جبهه کفر و باطل شامل همه دنیاپرستان، قدرت‌طلبان، جنابت کاران و اهل زور و ظلم و ستم و خونریزی به سردمداری آمریکای جهان‌خوار و رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل جبهه حق قرار دارند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: جبهه حق جبهه همه عدالت خواهان، مظلومان و پابرهنگان با پرچم‌داری ایران اسلامی در مبارزه جدی با جبهه باطل است.

آنالویی با بیان اینکه در مسیر مبارزه با دشمن دو راه وجود دارد، عنوان کرد: یک راه این است که آن‌قدر قوی شویم که طرف‌های مقابل جرات تعرض به کشور را پیدا نکند و راه دوم هم این است که با لبخند و سطحی‌نگری با دشمنان هویت اصلی خود را از دست دهیم و به‌صورت جان بی جسم و بی‌جان تبدیل شویم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه عده‌ای بسیار نااندیشانه و سطحی فکر می‌کنند و حرف‌های غلطی را بر زبان جاری می‌کنند و دائماً نیروهای انقلابی را متهم می‌کنند که همیشه سر جنگ با این و آن دارند و اجازه نفس کشیدن به کشور نمی‌دهند که این حرف غلط است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان با تأکید بر اینکه باید از تجربه‌های تلخ اعتماد به دشمن درس گرفت: افزود: چرا عده‌ای دوباره با روش‌ها و ترفندها و عناوین گوناگون می‌خواهند راه نفوذ را برای دشمن هموار کنند؟

فعال دانشجویی ادامه داد: دشمن می‌داند نفوذ در رهبری ممکن نیست و لذا قصد نفوذ در نفرات بعدی تأثیرگذار در حکومت و دست‌کاری در مکتب اسلامی و انقلابی نظام را دارد.

وی در همین زمینه گفت: افرادی که سابقه خوبی در جبهه انقلاب داشته‌اند و زیر شکنجه‌ها، مقاومت بسیاری کرده‌اند، امروز موضعشان موضع انقلاب نیست.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان عنوان کرد: کسانی که دم از امام و انقلاب می‌زنند اما با کسی که اصل نظام و دموکراسی جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برد و فتنه‌انگیزی می‌کند هم همکاری می‌کنند این نشانه نفوذ فکری دشمن در آنان است.

آنالویی با تأکید بر اینکه اگر عسل هم در دهان دشمن بگذاریم ولی او دشمنی و کینه‌توزی خواهد کرد، گفت: تا وقتی مسئله‌ای به نام جمهوری اسلامی وجود دارد و افکار و آرمان‌های جمهوری اسلامی در حال نشر به عالم است این به مذاق مستکبران خوش نمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه در مسیر مبارزه سختی وجود دارد، اضافه کرد: متاسفانه بحث اشتغال در کشور اولویت بسیار مهمی است و طبق آمار مسئولان جمعیت بیکار کشور نزدیک به 7 میلیون نفر است که اگر جلوی این وضعیت گرفته نشود روز به روز بر آمار بیکاران افزوده خواهد شد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان حقوق‌های نجومی، عدم شفافیت اقتصادی، برخورد جناحی با فساد، عمل نکردن دستگاه‌های نظارتی به وظایفشان را از دیگر مشکلات اقتصادی کشور دانست.

آنالویی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات استان اصفهان گفت: بحران آب در حوضه زاینده‌رود، معضلی محلی و مربوط به یک استان و یک ناحیه نیست و معضلی ملی است.

وی ادامه داد: تداوم کمبود آب در حوضه زاینده‌رود، بحرانی تمام‌عیار در تمامی ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، زیست‌محیطی، امنیتی را موجب خواهد شد که آثار و پیامدهای سوء آن ابعادی ملی خواهد یافت.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در پایان تأکید کرد: این روزها برخی رفت و آمدهای سیاسی قصد دارد تا آرامش اصفهان را به هم ریخته و تنش ایجاد کنند که قطعا مردم اصفهان با این حرکات مخالف هستند.

وی افزود: دعواهای حیدری نعمتی سیاسی دردی از کشور را درمان نخواهد کرد و اگر به دنبال رشد و بالندگی کشور هستیم باید با همدلی و اتحاد و البته رعایت منافع و مصالح نظام و موضع‌گیری در برابر دشمنان و اعتماد به نیروهای مؤمن و انقلابی نسبت به مرتفع شدن مشکلات کشور اقدام جهادی صورت پذیرد.

آنالویی گفت: مناظره‌های جذاب و خنده‌دار و مضحک این روزهای ترامپ و کلینتون نشان از اوج فاجعه فساد و قدرت‌طلبی و مشکلات و رسوایی‌های اخلاقی در آمریکا است.

وی اظهار کرد: دشمن با همه مشکلاتی که دارد اما سعی می‌کند از طریق بنگاه‌های خبر پراکنی خود ضعف‌های کشور را برجسته کرده تا به این طریق یاس و ناامیدی را دل مردم به وجود آورد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان عنوان کرد: در تمام دوران عمر انقلاب اسلامی جبهه دشمنان سعی کرده‌اند ملت را از پای درآورند که قطعا با بصیرت مردم این توطئه آنها نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.