سرویس: سیاسی 09:25 - شنبه 08 آبان 1395

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

گزینه نظامی دشمن یک داستان باطل‌شده در مورد انقلاب است/موشک‌های ایران هر جا را که اراده کنند به آتش می‌کشند

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گزینه نظامی دشمن یک داستان باطل‌، آرزوی مدفون‌ و خیال واهی است که به گورستان سپرده شده و این قدرت در سایه تکیه بر ولایت‌فقیه به دست آمده است.

به گزارش اصفهان شرق،  سردار حسین سلامی در یادواره 102 شهید شهر کوشک با اشاره به شکست‌های مستکبرین در نبردهای خاورمیانه اظهار کرد: در دورانی قرار داریم که اسلام در حال پیشروی در یک نبرد بزرگ با دشمنان است و صحنه نبرد اسلام و کفر در زیباترین شکل خود در حال فتح سرزمین‌های اسلامی است.

وی افزود: شکستن استخوان‌های دشمنان اسلام شنیده می‌شود و ثبات قدمی که در میدان بیداری کشورهای اسلامی شاهد هستیم به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی ایران است که این هم در سایه ارادتمندی به ولایت و ثبات قدم در حریم ولایت حاصل شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت را بالاترین دستاورد خون شهیدان برشمرد و گفت: فتنه‌انگیزی، سیاست‌های ویرانگر، جنگ‌افروزی، تحریم و محاصره، منزوی‌سازی و عملیات روانی تماماً توطئه‌های دشمنان در این قریب به چهل سالی است که از عمر انقلاب می‌گذرد.

سردار سلامی تصریح کرد: تنها در سایه تکیه بر منطق جهاد و ولایت‌پذیری است که این انقلاب در حال گسترش در کل جهان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب ایران، نظم کهنه ابرقدرت‌های جهان را بر هم زد و شعله‌های انقلاب را در کشورهای اسلامی به‌واسطه بیداری اسلامی به راه انداخت که امروز شاهد مردان مجاهد انصار‌الله در یمن هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: لبنان کابوس صهیونیست‌ها است و سوریه به آوردگاه یک نبرد جهانی تبدیل‌شده که همه به برکت انقلاب اسلامی است.

سردار سلامی انقلاب ایران را برگرفته از نهضت عاشورا بیان و عنوان کرد: امروز دنیای اسلام بیدار شده و نهضت حضرت اباعبدالله(ع) نیز فراگیر شده و منطق عاشورا در حال حرکت و یزیدیان زمان در حال افسردگی و پژمرده شدن در طول حیات خود هستند و این نتیجه جاری شدن فرهنگ جهاد و شهادت از نسل دفاع مقدس است.

وی به قدرت ایران در منطقه و جهان نیز اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب ایران ائتلاف ابرقدرت‌های جهان را در هم شکست و امروز در زمره پیشرفته‌ترین کشورهای جهان موشک‌هایش هر جایی را که اراده کند به آتش می‌کشد و برد پهبادهایش تا هزاران کیلومتر است و امروز هیچ تهدیدی این سرزمین را به مخاطره نمی‌اندازد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: داستان گزینه نظامی دشمن یک داستان باطل‌شده و یک آرزوی مدفون‌شده و یک خیال واهی است که به گورستان سپرده شده است که این قدرت در سایه تکیه بر ولایت‌فقیه حاصل شده است.

 سردار سلامی حضرت امام را هویت‌بخش حقیقی اسلامی و ملی این نظام و ملت برشمرد و گفت: حضرت امام مکتب عاشورا و فضائل عاشورایی را در متن حیات اجتماعی و سیاسی جامعه جاری کرد و مسیر تاریخ بشر را در عصر جدید با استفاده از فضائل عاشورا تغییر داد.

وی با اشاره به نقش پررنگ رهبر معظم انقلاب در ادامه مسیر حرکت انقلاب اسلامی، افزود: علم این انقلاب در دوران پیچیده‌ترین فتنه‌های تاریخ با حکمت و منطق الهی به دست نایب برحق حضرت ولی‌عصر(عج) قرار دارد که با تکیه بر منطق حسین(ع)، پرچم اقتدار و عزت امت اسلامی را بر دوش کشیده و شکست‌های پی‌درپی جبهه استکبار همه مدیون ولایت‌فقیه است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران شهدای هر دیار را مصادیق برجسته مردمان آن دیار عنوان کرد و بیان داشت: شهدا حامل روح مکتب در جامعه هستند و هیچ میدانی برای نشان دادن ایمان، از میدان جهاد قوی‌تر نیست و این شهدا جاری‌کننده حقیقت نورانی عاشورا در متن زمان و در امتداد نسل‌ها و در قیام‌های امروز خاورمیانه و بیداری جهان اسلام هستند.

سردار سلامی با اشاره به نقش شهدا در ثبات امنیت ایران در منطقه تأکید کرد: باور کنیم اگر شهدا نبودند، کوچه‌ها، خیابان‌ها و بیابان‌های ما تحت اشغال مستکبران عالم بود و از کرامت و شرافت دیگر خبری نبود.

وی در پایان تاکید کرد: عظمت، اقتدار و امنیت ملت ایران در عرصه نظام جهانی به برکت خون شهیدان به دست آمده است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.