سرویس: اخبار شهرستان 13:19 - شنبه 08 آبان 1395

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

ایستادگی و حضور همیشگی مردم در صحنه های انقلاب، وظیفه مسئولان در خدمت رسانی را سنگین تر می کند

مهندس حمیدرضا فولادگر گفت: ایستادگی مردم در انقلاب اسلامی و در مقابل انواع دشمنی های آمریکا، وظیفه مسئولان در خدمت به این نظام و مردم را سنگین تر می کند.

به گزارش اصفهان شرق، امروز و همزمان با فرا رسیدن ایام مبارزه با استکبار جهانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس در جمع مردم شهر نصرآباد با اشاره به مقابله با استکبار جهانی گفت: حضور مردم در صحنه های انقلاب و ایستادگی در مقابل انواع دشمنی آمریکا، وظیفه همه مسئولان به خدمت رسانی را سنگین تر می کند.

مهندس حمیدرضا فولادگر با اشاره به اینکه دشمنی استکبار همیشه وجود دارد، افزود: حضور همیشگی مردم عاشق انقلاب در مقابل انواع دشمنی های آمریکا و استکبار جهانی روز افزون است و ادامه دارد.

وی با بیان این مطلب که باید از مکتب امام حسین(ع) الگو گرفت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با درس آموزی از مکتب حسینی و پیام‌رسانی امام سجاد(ع) به راه خویش علیرغم دشمنی های استکبار جهانی ادامه می دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان کرد: مردم و مسئولان در همه زمان ها، با عبرت گرفتن از تاریخ کربلا و  عاشورا استوار ایستاده اند.

وی با حضور در روستای گیشی از توابع بخش جلگه به پیگری در خصوص پرداخت وجه گندم اشاره و گفت: به منظور پرداخت پول گندم کشاورزان، صحبت هایی با دکتر نوبخت و همچنین وزیر جهاد کشاورزی انجام شد تا بتوان کل وجوه گندم به دست کشاورزان زحمت کش برسد.

فولادگر خاطرنشان کرد: در بحث منابع آب، پروژه های انتقال آب اصفهان باید هر چه زودتر حل شود و طبق رژیم حقوقی، با برداشت بی رویه و غیرمجاز برخورد و کنترل هوشمند انجام شود.

انتهای پیام/ش

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.