سرویس: سیاسی » بین الملل 18:00 - پنجشنبه 06 آبان 1395

تحولات منطقه

هلاکت دو سرکرده ارشد گروه های تروریستی توسط نیروهای سوری

نیروهای سوری موفق شدند در جریان درگیری با گروه های تروریستی در حومه شمالی استان حمص دو تن از سرکردگان ارشد تروریست ها را به هلاکت برسانند.

به گزارش اصفهان شرق، گروهی از تروریست های مستقر در شمال استان حمص نیمه شب گذشته قصد نفوذ به سمت روستای «المشرفه» واقع در محور «السعن الاسود» را داشتند که توسط نیروهای سوری رصد شدند.

نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی مستقر در اطراف روستا موفق شدند بعد از رصد دقیق این مجموعه از تروریست ها مسیر تحرک تروریست ها را شناسایی کنند و سپس در کمینی موفقیت آمیز توانستند تروریست ها را محاصره کنند و بعد از چند ساعت درگیری تمامی تروریست ها را به هلاکت رساندند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده نیروهای سوری بعد از شناسایی تعدادی ازاجساد تروریست ها متوجه شدند دو تن از سرکردگان تروریست ها بنام های «شوقی ایوب و فیصل العود» در بین کشته شده ها است.

سرهنگ«شوقی ایوب» از فرماندهان ارتش سوریه بود که با آغاز بحران از ارتش جدا شد و به عضویت گروه های تروریستی درآمد و بعنوان فرماندهی اتاق عملیات گروه تروریستی «فیلق حمص» انتخاب شد. همچنین «فیصل العود» از نیروهای ارتش سوریه بود و بعد از بحران عضو گروه های تروریستی بود و بعنوان فرمانده میدانی در منطقه «الرستن» حمص منصوب گردید.

تروریست های مستقر در اطراف منطقه توانستند اجساد تعدادی از هم قطاران خود را به مناطق تحت اشغال خود در منطقه «الرستن» منتقل کنند و ساعتی قبل قصد دفن اجساد را داشتند که توسط جنگنده های ارتش سوریه مورد هدف قرار گرفتند و تعدادی از تروریست های شرکت کننده در مراسم دفن نیز به هلاکت رسیدند.

 

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.