سرویس: اخبار شهرستان 12:46 - پنجشنبه 06 آبان 1395

امام جمعه شهر ورزنه در جمع کشاورزان:

حقابه، حق شرعی و قانونی کشاورزان شرق اصفهان است/ نباید حرفمان بهانه به دست دشمنان نظام دهد

حجت الاسلام شامحمدی گفت: دوربین ها و قلم های دشمنان و معارضین نظام شما را زیر نظر دارد و تمام گفتار و کردار شما را رصد میکند و مواظبت در این مسئله امری ضروریست.

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز، امام جمعه شهر ورزنه و هیئت همراه باحضور در ورودی شهر ورزنه، با کشاورزانی که حدود 5 روز است تجمع آرام و بدون تنشی در خصوص عملی شدن مصوبات نه ماده ای شورای عالی آب را دارند، دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی ضمن حمایت از حق قانونی کشاورزان شرق اصفهان و تاکید بر استیفای حقوق شرعی و قانونی آنها، کشاورزان را به آرامش و صبر توصیه کرد.

وی با ابراز ناراحتی از وضعیت آب کشاورزی افزود: از همه برادارن عزیز و زحمت کش تقاضا دارم در عین حالیکه حقوق قانونی و شرعی خود را مطالبه می کنید از هرگونه گفتار یا عملی که بهانه به دست دشمنان انقلاب بدهد به جد پرهیز کنید.

img_9279

امام جمعه ورزنه تاکید کرد: هیچ کس نمی تواند شما مردم عزیز را از پیگیری کردن حقوقتان منع کند و بنده نیز در صدد این نیستم که شما را از مطالبه حقوقتان نهی کنم و دربار صحیح یا غیر صحیح بودن روشی که برای احقاق حق خود در پیش گرفته اید هم اثباتا و نفیا نظری نمی دهم.

وی با اشاره به اینکه نباید بهانه دست دشمن دهیم، خاطرنشان کرد: دوربین ها و قلم های دشمنان و معارضین نظام شما را زیر نظر دارد و تمام گفتار و کردار شما را رصد میکند و مواظبت در این مسئله امری ضروریست.

حجت الاسلام شامحمدی در پایان خاطرنشان کرد: بنده از وزیر نیرو و مسئولان استانی تقاضا دارم نگذارید امر رئیس جمهور بر روی زمین معطل بماند چرا که ایشان در سال  9در جمع مردم اصفهان گفتند به وزیر نیرو و استاندار اصفهان دستور می دهم اگر آب کم هم باشد نباید زاینده رود خشک شود و جریان آب را یک امر ضروری دانستند.

امام جمعه ورزنه، مردم شرق اصفهان به ویژه بخش بن رود را مردمی انقلابی و شهید داده دانست و از مسئولان خواست که قدر این مردم را دانسته و پیگیر حل مشکلاتشان باشند.

 

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.