اصفهان شرق

مراسم بزرگداشت 13 آبان زیر ذره بین آمریکاست/ اجرای رزمایش گردان بیت المقدس در شرق اصفهان

کدخبر: 116229
1395/08/05 در ساعت 20:29

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، امشب و در آستانه 13 آبان، جلسه ستادی به منظور اجرای هر چه باشکوه تر این برنامه در بخش بن رود برگزار شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش در خصوص دستور کار جلسه و چگونگی برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان و هر چه باشکوه تر برگزار کردن آن مطالبی حول محور برنامه های دانش آموزی و بسیج بیان کرد.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به اینکه دشمنان هر روزه برنامه های کشور در یوم الله و مناسبت ها را رصد می کنند، اظهار کرد: به دلیل اینکه امسال با توجه به رویداد های داخلی و خارجی، مراسم 13 آبان زیر ذره بین آمریکا و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی است و همه باید به این مهم واقف باشند.

وی از برپایی تجمع عمومی در روز 13 آبان خبر داد و گفت: قرائت قطعنامه و همچنین اجرای برنامه های دینی، از جمله برنامه های شاخص روز 13 آبان در تجمع عمومی مطرح می شود تا بتوان به واسطه بیان دشمنی آمریکا، جنایت های دشمن را مطرح کرد.

img_9249

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اهمیت نقش اطلاع رسانی در مناسبت ها تاکید کرد: هیئت های مذهبی فرصت خوبی برای دعوت مردم به شرکت در مراسم های مناسبتی و یوم الله است و باید در ماه صفر از ظرفیت هیئت های مذهبی و روحانیت معزز بهره برد.

مسئول بسیج دانش آموزی بن رود با اشاره به اینکه حضور فرهنگیان و دانش آموزان در نماز جمعه یکی از برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است، گفت: هفته بسیج دانش آموزی فرصت خوبی برای نشان دادن، مطالب شهدا به نسل چهارم انقلاب است که باید توسط حوزه های بسیج دانش آموزی مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی افزود: مراسم صبحگاه مشترک و نواختن زنگ ایثار در مدرسه غنی ورزنه از سوی حوزه بسیج دانش آموزی و همچنین برگزاری نشست های روشنگری با موضوع مبارزه با استکبار از برنامه های دارای اولویت این هفته به شمار می رود.

اجرای رزمایش دو روزه گردان بیت المقدس و همچنین فراخوان گردان ها از دیگر برنامه های مهم در هفته بسیج دانش آموزی است که با حضور اعضای ستاد مطرح شد.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه