اصفهان شرق

ساخت مجتمع رفاهی برسیان در مجاورت روستای جمبزه

کدخبر: 1162
1392/06/19 در ساعت 00:40

به گزارش محمودی هرندی خبرنگار اصفهان شرق:  برای ساخت و راه اندازی این مجتمع بیش از 20 میلیارد ریال نیاز است که توسط شرکت خصوصی  مجتمع خدماتی برسیان هزینه و پرداخت خواهد شد .این پروژه در کیلومتر 16  محور زیار به منطقه ی جلگه و در مجاورت روستای جمبزه از توابع بخش جلگه قرار دارد که مجوز ساخت آن توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان صادر شده است .

جهت ساخت این مجتمع: جایگاه سوخت بنزین و گازوئیل ،‌ خدمات خود رویی، سایت تعمیرگاهی، رستوران، غرفه ی تجاری ، تالار ، نماز خانه ،  سرویس بهداشتی و  . . .   پیش بینی شده است .

دکتر جمالی نژاد معاون امور عمرانی استانداری اصفهان در جلسه ای که به همین منظور در کلینیک برسیان برگزار شد در سخنانی با اشاره به ورود  بیش از 16 میلیون مسافر در ایام نوروز گفت : هدف ازساخت مجتمع های رفاهی ایجاد آسایش و امنیت برای رانندگان ، اشتغال زایی مناسب و ایجاد فضایی برای جذب توریست ، توسعه ی زیر ساخت های صنعت گردشگری و معرفی ابنیه ی تاریخی و میراث گرانبهای پیشینیان در استان است .

درمراسم کلنگ زنی مهندس شمعانیان مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ، مهندس رحیمی مدیرکل دفتر فنی استانداری و آقای مهندس جوهری مدیر حمل و نقل و ترافیک استانداری اصفهان و تنی چند از مسئولین محلی حضور داشتند.

همچنین در این روز ، کلنگ احداث مجتمع رفاهی میمه ، دلیجان و علویجه توسط دکتر جمالی زاده به زمین زده شد . این دو مجتمع نیز قرار است توسط دو شرکت خصوصی احداث شود .