سرویس: اقتصادی 16:07 - سه شنبه 04 آبان 1395

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اصفهان گفت:

مجوز واحدهای تولیدی غیرفعال دراصفهان باطل می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اصفهان گفت: مجوز واحدهای صنعتی و تولیدی غیر فعال و راکد مستقر در نواحی و شهرک های صنعتی پس از بازدید و بررسی و با توجه به دستورالعمل ها و قوانین ابطال می شود.

به گزارش اصفهان شرق،  اسرافیل احمدیه افزود: اگر واحدهای تولیدی و صنعتی بدون دلایل قانونی راکد و غیر فعال باشد و در آنها عملیات احداث و اجرایی انجام نمی شود، اقدام های لازم برای ابطال مجوز آنها صورت می گیرد.
از میان بیش از 9 هزار واحد صنعتی و تولیدی استان اصفهان، حدود چهار هزار و 800 واحد در شهرک های صنعتی مستقر شده که سهم صنایع کوچک از آنها حدود سه هزار واحد است.استان اصفهان دارای 68 ناحیه و شهرک صنعتی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اصفهان همچنین درجلسه شورای معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: با توجه به اهمیت آموزش برای ارتقای سطح آگاهی و دانش کارکنان و کارگران واحدهای تولیدی، وزارت صنعت تشکیل معاونت مستقلی با عنوان آموزش، پژوهش و فناوری جهت اجرایی کردن را در دستور کار خود قرار داد.
وی افزود: این معاونت علاوه بر بحث آموزش و تحقیق، مجوز واحدهای تحقیق و توسعه، فنی و مهندسی و دانش بنیان را پس از بررسی صادر و بر عملکرد آنها نظارت می کند.
احمدیه با اشاره به اینکه در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها، اداره آموزش، پژوهش و فناوری زیر نظارت رئیس های سازمان انجام وظیفه می کنند، تاکید کرد: نوآوری و آموزش از ارکان توسعه پایدار است و برای رسیدن به رشد و توسعه باید به آموزش توجه ویژه ای شود.

انتهای پیام/ایرنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.