سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 14:00 - دوشنبه 03 آبان 1395

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

جلب نظر و توجه جامعه برای انتخابات، از اهداف دولت است/تغییر وزیران اولویت اول کشور نبود

جلب نظر و توجه جامعه هدف میلیونی سه وزارتخانه مربوطه برای انتخابات پیش رو با بهانه تغییر وزرای کابینه، از اهداف دولت است، این تغییر بیشتر سیاسی بود تا آنکه یک حرکتی اجرایی و عملیاتی در مسیر حل مشکلات مردم باشد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی  در بیان تحلیل و ارزیابی خود از تغییرات اخیر روی داده در کابینه دولت یازدهم اظهار کرد: شایسته است هز تغییر و تحولی در امتداد مطالبات اصلی مردم و رفع مشکلات مردم باشد.

وی با اشاره به جلسه‌ای که در ابتدای آغاز به کار مجلس دهم بود و رهبر معظم انقلاب از خجالت خود نسبت به بحث بیکاری جوانان فرمودند، گفت: بحث بیکاری جوانان تحصیل کرده واقعاً یک مشکل بزرگ و مهم است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: البته این بدان معنی نیست که که مشکلاتی در بحث فرهنگی نداریم و مسائل فرهنگی مهم نیست، یا آنکه در عرصه آموزش‌وپرورش کشور معضلی نیست، اما مشکل و مسئله اولویت‌دار کشور این سه عرصه ورزش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش‌وپرورش نبود.

وی با تأکید بر اینکه یکی از دلایلی ایجاد تغییرات در این سه وزارتخانه از سوی دولت در این ماه‌های آخر عمر کاری دولت یازدهم، جامعه هدف گسترده آنها است، اذعان کرد: جامعه هدف وزارتخانه آموزش و پرورش در کشور حدود 15 میلیون نفر هستند و در بحث وزارت ورزش و جوانان نیز قشر وسیعی از جوانان کشور جامعه هدف آن هستند.

موسوی لارگانی با بیان اینکه در عرصه جامعه هدف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم تأثیرگذاری در کشور اهمیت دارد، گفت: تغییرات در این سه وزارتخانه به جامعه هدف خاص خود پیام خاصی دارد.

وی بیان کرد: من شخصاً بر این اعتقاد دارم که این جابجایی‌ها و تغییرات، مورد نیاز جامعه و حلال مشکلات مردم باشد، چندین دلیل عمده داشته است، شاید نخستین و مهمترین دلیل آن یک پاسخی به خواسته مردم پیرامون تعمیر کابینه است و  از دلایل دیگر اقناع جامعه هدف گسترده سه وزارتخانه برای انتخابات آتی است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس دهم خاطرنشان کرد: جلب نظر جامعه هدف میلیونی سه وزارتخانه مربوطه برای انتخابات آتی با بهانه تغییر وزرای کابینه، از اهداف دولت است و درواقع باید گفت این تغییر بیشتر سیاسی بود تا آنکه یک حرکتی اجرایی و عملیاتی در مسیر مطابیات و حل مشکلات  عمومی باشد.

انتهای پیام/دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.