سرویس: دولت 08:00 - دوشنبه 03 آبان 1395

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان:

مسؤولان اصلی‌ترین مشکلات مردم یعنی معیشت و مسایل اقتصادی و بیکاری را فراموش کرده اند

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: در صندوق ذخیره فرهنگیان 8 هزار میلیارد تومان اختلاس شده است و رئیس جمهور به جای رسیدگی سریع و مبارزه با فسادکاران، وزیر را مجبور به استعفا کرد.

به گزارش اصفهان شرق، محسن عادلی‌نژاد با اشاره به عملکرد دولت یازدهم در سه سال گذشته، اظهار کرد: رئیس‌جمهور در زمان انتخابات وعده‌های زیادی را داده بود که تقریبا اکثر آن‌ها مربوط به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم کشور بود.

وی افزود: در این میان دولت نه تنها به وعده‌های اقتصادی خود مانند حل مشکلات در 100 روز عمل نکرد بلکه در طول این سه سال حلال تمام مشکلات موجود را برقراری رابطه با قدرت‌های دنیا دانسته و از توان داخلی و ظرفیت نیروی جوان غافل شد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: مقام معظم رهبری در هر دولتی تنها راه پیروزی در مقابل مشکلات کشور و تشکیل حکومت نوین اسلامی را تکیه بر توان داخلی و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی می‌دانستند اما با این وجود مجموعه دولتمردان در این زمینه موفق عمل نکردند.

عادلی‌نژاد عنوان کرد: در چند روز اخیر دیدیم که تغییراتی در کابینه دولت به وجود آمد اما گویا مسؤولان اصلی‌ترین مشکلات مردم یعنی معیشت و مسایل اقتصادی و بیکاری را فراموش کرده و با گل آلودکردن فضای کشور از ناتوانی در حل مشکلات اقتصادی به دنبال گرفتن ماهی خودش است.

وی ادامه داد: در این سه سال مشخص شده که برای از مسؤولان اعتقادی به توان داخلی نداشته و تنها به دنبال مذاکره با دیگر کشورها هستند و ناتوانی در حل مشکلات اقتصادی را با سرگرم کردن مردم در مسائل بی اهمیت همچون کنسرت سر می‌پوشانند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با اشاره به لزوم مبارزه با فساد اقتصادی برای برقراری عدالت اجتماعی، تاکید کرد: در صندوق ذخیره فرهنگیان 8 هزار میلیارد تومان فساد شده است و رئیس جمهور به جای رسیدگی سریع و مبارزه با فسادکاران وزیر را مجبور به استعفا کرد تا به همگان اثبات شود که دولت به دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم نیست و ماندن در قدرت را به همه چیز ترجیح می‌دهد.

عادلی‌نژاد تصریح کرد: مجلس و قوه قضائیه باید با جدیت تمام به فساد صندوق ذخیره فرهنگیان رسیدگی کنند و با مقابله‌ای جدی و قانونی راه را بر فساد دوباره در کشور ببندند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود اگر هم موضوع انتخابات در پیش است دولت با حل مشکلات مردم به جلب اعتماد بپردازد نه اینکه به سیاسی‌کاری پرداخته و دلسوز مردم نباشد.

انتهای پیام/فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.