سرویس: اجتماعی 12:55 - یکشنبه 02 آبان 1395

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی:

حل مشکل زاینده رود نیاز به همکاری تمام استان‌ها دارد

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، اتاق بازرگانی گفت: رفع مشکل زاینده رود مثل اقداماتی که برای دفاع از تمامیت ارضی در زمان جنگ، انجام گرفت، نیاز به همیاری تمامی استان‌ها دارد.

به گزارش اصفهان شرق، مسعود عبداللهی در نشست کمیسیون کشاورزی آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان پیرامون وضعیت کنونی حوضه آبریز زاینده رود اظهار داشت: همانگونه که در زمان جنگ تحمیلی تمام استان‌ها برای دفاع از تمامیت ارضی کشور همکاری داشتتند و کسی در استان اصفهان نمی‌گفت جنگ خوزستان کاری با استان ما ندارد، امروز هم برای حل مشکل زاینده رود همه ی استان ها باید باهم مشارکت داشته باشند.

وی بیان داشت: به دلیل وجود بحران آب و بر اساس مباحثی که در آغاز دوره هشتم اتاق بازرگانی داشتیم، تلاش کردیم تا برنامه ها و راهکار های خود را بر اساس کار کارشناسی و قوانین علمی به قوای سه گانه ارائه دهیم.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان با تقدیر از تعامل به وجود آمده در خصوص اجرای طرح ایجاد کارگروه ملی نجات زاینده رود از سرآب تا پایاب، گفت : طی جلسات متعدد با مسئولین مختلف قول های مساعدی در خصوص طرح های ارائه شده توسط کمیسیون دریافت کردیم و تا زمان تحقق آن ها مسائل را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.