سرویس: اخبار شهرستان 15:54 - جمعه 30 مهر 1395

با حضور فرماندار و دیگر مسئولان استانی برگزار شد؛

افتتاح خانه عالم و چند پروژه عمرانی در بخش بن رود و شهر ورزنه/ تصاویر

با حضور فرماندار اصفهان و جمعی از مسئولان محلی از بخش بن رود و شهر ورزنه چند پروژه عمرانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، با حضور فضل الله کفیل فرماندار اصفهان، مهندس فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مهندس حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و هیئت همراه و جمعی از مسئولان محلی از بخش بن رود و شهر ورزنه بازدید کردند و در این بازدید چند پروژه عمرانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

خانه عالم روستای رنگیده  بخش بن رود به مساحت138متر مربع  وزیربنایی 100مترمربع با اعتباری بالغ بر250/000/000ریال افتتاح وبه بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه کمربندی سهران به روستای کفرود وبزم بخش بن رود به مساحت 800متر با اعتباری بالغ بر2/000/000/000ریال افتتاح وبه بهره برداری  رسید.

افتتاح پروژه بلوار ومیدان شهدای روستای بلان بخش بن رود با اعتباری بالغ بر5/000/000/000ریال افتتاح وبه بهره برداری رسید.

درشهر ورزنه نیزکلنگ مسجد مسکن مهر امام رضا (ع)با اعتبار اولیه 500/000/000ریال باحضور مسئولین به زمین زده شد.

درادامه نیز دربازدید از روستای فارفان بخش بن رود مهندس حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی قول مساعد برای روکش آسفالت روستای فارفان به روستای بلان به مساحت 11کیلومتر را داد ودر هفته آینده شروع به کار خواهند کرد.

لازم به ذکر است زیرسازی وآسفالت معابر 17 روستای بخش بن رود به میزان 22هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر4میلیاردتومان روز گذشته افتتاح وبه بهره برداری رسید که به صورت نمادین در روستای بلان بخش بن رود برگزار گردید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.