سرویس: اخبار شهرستان 19:53 - جمعه 30 مهر 1395

امام جمعه ورزنه در جمع ورزشی ها؛

می طلبد مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان مشکلات ورزشی بن رود را مد نظر قرار دهند

امام جمعه ورزنه و مسئولان همراه عصر امروز به منظور آشنایی با مشکلات ورزشی بخش، ساعاتی را با ورزشی های ورزنه ای گذراندند.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، عصر امروز امام جمعه شهر ورزنه، بخشدار بن رود و هیئت همراه به مناسبت هفته تربیت بدنی از اداره ورزش و جوانان شهر ورزنه بازدید کردند.

امام جمعه شهر ورزنه به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور در اداره ورزش وجوانان بخش بن رود ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت: ورزش يکي از مفيدترين و سالم ترين سرگرمي هايي است که مي تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کند و کسالت و تنبلي را از انسان زدوده و به وي نشاط و شادابي بخشد.

حجت الاسلام شامحمدی به مشکلات پیش روی اداره ورزش و جوانان اشاره و افزود: مسئولان استان و شهرستان باید توجه ویژه ای به این منطقه محروم داشته باشند و گلایه مندی ما از مدیر کل این است که با گذشت بیش از سه سال از مسئولیت ایشان سفری به این منطقه جهت آشنایی بهتر از مشکلات که جوانان و نوجوانان با استعداد این منطقه با آن دست و پنجه نرم می کنند نداشته است.

وی تصریح کرد: باید از مسئول اداره ورزش وجوانان بخش بن رود و هیات های ورزشی فعال که با تمام توان در جهت فعالیت های ورزشی جوانان و نوجوانان منطقه با انبوه مشکلات و کمبودها تلاش می کنند تشکر کنیم که این خود نوعی مجاهدت است که با کمترین فضایی که در اختیار دارند بهترین استفاده را برای مردم منطقه انجام می دهند.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.