سرویس: اخبار شهرستان 12:28 - جمعه 30 مهر 1395

در همایش دوچرخه سواری حسن آباد مطرح شد:

استعدادهای نهفته در جوانان را با برگزار مسابقات ورزشی شناسایی کنید

بمناسبت هفته تربیت بدنی، صبح امروز همایش دوچرخه سواری از طرف اداره ورزش جوانان جرقویه علیا با همکاری شهرداری و شورای اسلامی در شهر حسن آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، در همایش دوچرخه سواری که صبح امروز با حضور مسئلان و دانش آموزان برگزار شد، حاضران در همایش با عبور از گلزار شهدای حسن آباد، با شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم شهردار شهر حسن آباد در سخنانی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی با اشاره به اهمیت ورزش و سلامتی گفت: این همایش با هدف توسعه ورزش دوچرخه سواری همگانی برگزار شد و امیدواریم با همکاری همه مردم بتوانیم در زندگی صنعتی با برگزاری این گونه همایش ها در سلامتی و پاکیزه گی محیط نقش اساسی داشته باشیم.

حسین ایروانی با اشاره به وجود استعداد های ورزشی در منطقه کویر اظهار کرد: در گذشته بسیاری از دوچرخه سواران حرفه ای از طریق همین همایش ها و مسابقات دوچرخه سواری که در مدارس و ادارات برگزار می شد انتخاب می شدند و امروز وظیفه داریم که با همکاری و تعامل بین ادارات اقدام به برگزاری بیشتر این مسابقات کنیم و فرهنگ استفاده از دوچرخه را در بین همگان در هر رده سنی ترویج دهیم.

وی افزود: این کار هم در سلامتی افراد موثر بوده و هم موجب شناسایی استعداد های نهفته در بین جوانان می شود و قطعا به منظور سلامتی میانسالان باید این همایش ها ترویج پیدا کند.

در این همایش بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی، پرسنل اورژانس 115، فرماندهی کلانتری شهر حسن آباد، پرسنل شهرداری، جوانان و نوجوانان، پرسنل اداره گازو بزرگسالان دوچرخه سوار شرکت کردند.

کم سن ترین دوچرخه سوار 4 ساله و مسن ترین انها 72 ساله بود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.