سرویس: اجتماعی 09:25 - جمعه 30 مهر 1395

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد:

نقش موثر رسانه‌های اصفهان در پیشبرد اهداف استان/نمایشگاه مطبوعات یک پدیده فرهنگی ارزشمند در حوزه کشور است

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجتمع مطبوعاتی اصفهان به عنوان پایگاه رسانه ای اصفهان در پیشبرد اهداف رسانه‌ای استان نقش موثری دارد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی ضمن اعلام این مطلب گفت: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها یک پدیده فرهنگی بسیار ارزشمند در حوزه کشور است که با مشارکت رسانه های شاخص برگزار می شود.
وی ادامه داد: در سال گذشته در این نمایشگاه استان اصفهان در میان سایر استان های کشور حائز بالاترین رتبه شد و حضور رسانه های مختلف استان حضوری بسیار فعال، چشمگیر و پررونق بود که به خودی خود جای تقدیر و تشکر دارد.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حضور در غرفه اداره فرهنگ و ارشاد استان اصفهان و غرفه های مطبوعات و خبرگزاری های آن از استان اصفهان و نمایندگان مطبوعاتی آن تشکر ویژه ای داشتند. همچنین آقای رئیس جمهور هم شخصا از غرفه اداره فرهنگ و ارشاد و برخی از مطبوعات اصفهان بازدید داشته و تشکر ویژه ای داشتند.
وی با اشاره به اینکه تموانمندی اصفهان در حوزه مطبوعات برای کل کشور امری ثابت شده است گفت: باید بدانیم که آنچه موجب تثبیت و افزایش این توانمندی است همگرایی اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در اصفهان است. ضمن اینکه ساختمان مطبوعاتی اصفهان به عنوان پایگاه و محل تجمع اصحاب رسانه، می تواند نمونه بارزی از این همگرایی و همراهی باشد.
مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: شهرداری اصفهان با ایجاد مکان و فرصتی برای گردهمایی اصحاب رسانه در کنار یکدیگر فرصت مهمی را برای تبدیل انرژی ها و پتانسیل های فراوانی که در این عرصه در اصفهان وجود دارد فراهم کرده است. امروز در استان سینرژی فراوانی هم وجود دارد و مجتمع عامل مهم و قابل توجهی در تبدیل این پتانسیل ها به فعلیت است.
وی به ارتباط موثر این مجتمع با هم اشاره کرد و گفت: این ارتباط موثر می تواند موجبات ارتقای بستر رشد رسانه های اصفهان را فراهم کند.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.