سرویس: اجتماعی 10:35 - جمعه 30 مهر 1395

رئیس دادگستری کل اصفهان:

برای اجرای عدالت نباید دچار روزمرّگی شویم/ مردم از روی اضطرار به دستگاه قضایی پناه می آورند

رئیس دادگستری کل استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی استان برای اجرای عدالت و جلب رضایت عمومی نباید دچار روزمرّگی و یکنواختی شود.

به گزارش اصفهان شرق، روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان به نقل از احمد خسروی وفا اضافه کرد: مردم از روی اضطرار به دستگاه قضایی پناه می آورند و خواهان اجرای عدالت و استیفای حق مظلوم هستند.
وی با بیان اینکه اجرای عدالت و استیفای حق مظلوم و جلب رضایت عمومی آثار و برکات بی شماری را به دنبال دارد ، افزود: دستگاه قضایی استان باید برای جلوگیری از روزمرگی و اجرای عدالت، بیش از پیش تلاش و ممارست کند.
رئیس دستگاه قضایی استان که در جریان سفر به شهرستان های مبارکه و دهاقان در جمع کارکنان دادگستری این شهرستان ها سخن می گفت، روند پیشرفت و تغییرات رو به رشد این دو دادگستری را در مقایسه با سه سال گذشته در تمامی زمینه ها از جمله پروژه های عمرانی، تجهیزات اداری، میزان جذب قاضی، خدمات نوین و الکترونیک قضایی، کاهش ورودی پرونده و آمار زندانیان و اوقات رسیدگیها خوب ارزیابی کرد.
خسروی وفا خاطرنشان کرد: با تلاش های انجام شده در دادگستری شهرستان دهاقان، فضای فیزیکی و تکمیل بخشی از پست های قضایی این شهرستان گسترش یافته است.
وی با اشاره به اینکه ساختمان دادگستری شهرستان مبارکه در آستانه افتتاح و بهره برداری است، در عین حال تصریح کرد: دادگستری استان اصفهان در تمامی حوزه های قضایی همچنان با کمبود کادر نیروی اداری مواجه است.
رئیس دادگستری کل استان اصفهان، سختی و حجم بالای کار در دستگاه قضایی استان را مانع از شکرگزاری خدمت و افتخار کار در این دستگاه ندانست و گفت: مفتخریم در نظامی ولایی که برگرفته از خون پاک و مطهر شهدای مظلوم است انجام وظیفه و خدمت رسانی می کنیم و امید است با خدمت صادقانه و خالصانه ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
احمد خسروی وفا رییس کل دادگستری استان با سفر به شهرستان های دهاقان و مبارکه، نقاط ضعف و قوت دادگستری این دو حوزه را مورد بررسی قرار داد.
شهرستان دهاقان در ۹۶ کیلومتری و شهرستان مبارکه در 75 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارند.

انتهای پیام/ایرنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.