سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 11:43 - شنبه 12 بهمن 1392

زنگ انقلاب در جرقویه به صدا درآمد

در منطقه جرقويه عليا همزمان با سراسر كشور زنگ انقلاب به صدا درآمد و مراسم جشني با حضور مسئولين منطقه و اهالي روستاي اسفنداران در دبيرستان دخترانه كوثر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقويه عليا: اين مراسم راس ساعت 9 و 33 دقيقه  روز 12 بهمن همزمان با ورود امام خميني(ره) به ميهن اسلامي ايران با نواختن زنگ انقلاب توسط سرهنگ براتي فرمانده ناحيه امام علي(ع)، نوريان مديريت اداره آموزش و پرورش و كاظمي بخشدار جرقويه عليا آغاز شد.

ابتدا عباس نوريان ضمن خير مقدم به حضار و اهالی روستاي اسفنداران فرا رسيدن 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خميني(ره) را تبريك گفت و در ادامه در سخنان كوتاهي به يادآوری دلاوري ها و رشادت هاي  دانش آموزان و دانشجويان شهيد سال 57 پرداخت و خطاب به  دانش آموزان گفت: اين انقلاب به آساني بدست نيامده است و بايد از آن پاسداري كنيم.

در ادامه سرهنگ براتي فرماندهي ناحيه امام علي(ع) نيز فرا رسيدن ايام الله دهه ي فجر را به حضار و دانش آموزان تبريك گفت.
وي در ادامه به اتفاقات 57 اشاره كرد و از دانش آموزان خواست كه كاملا آگاه و هوشيار باشند زيرا كه دشمن از راه هاي گوناگون از جمله تهاجم فرهنگي در مدارس هميشه در حال توطئه بر عليه ملت ايران مي باشد.

آقاجاني رئیس مجتمع امام محمد باقر(ع) اسفنداران هدف برگزاري اين مراسم را آشنايي دانش آموزان نسل سوم و چهارم به دستاوردهاي انقلاب عنوان كرد.

در این مراسم گروه سرود دبيرستان دخترانه كوثر و ابتدايي حارث آباد به خواندن سرود هاي ویژه ی این ایام پرداختند.

در پايان نمايشگاه وسائل آزمايشگاهي مبتكران جوان افتتاح گرديد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.