سرویس: سیاسی 08:00 - دوشنبه 26 مهر 1395

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مرگ انسانیت در سازمان ملل/نیازی به حضور ما در یمن نیست

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم یمن و انصارالله توانایی پاسخ را به جنایات رژیم سفاک عربستان داشته و نیازی به حضور مستشاری سپاه در یمن نیست، گفت: حمله به مراسم عزاداری مردم یمن حاکی از پایان عمر آل سعود است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درباره حمله اخیر عربستان به صنعا پایتخت یمن، اظهار کرد: بی تردید این جنایت نیز در امتداد جنایات متعدد رژیم -سفاک و قرون وسطایی- عربستان نسبت به مردم یمن، در 18 ماه اخیر است و این آخرین جنایت آنها نخواهد بود.
وی مرگ سازمان های مدافع حقوق بشر را نگران کننده دانست و افزود: امروز خفقانی در دنیا حاکم شده که هیچ کس از افرادی که برای کوچکترین خونریزی داد و فریادشان بلند بود اینگونه حوادث را نادیده می گیرند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتقاد از اینکه امروز کشورهای فرانسه، انگلیس و آمریکا که بزرگترین مدعیان حقوق بشر هستند عربستان را حمایت می کنند، تصریح کرد: امروز بشریت ناظر جنگلی شده که سرتاپا جنایت فساد آن را فراگرفته است.
وی با بیان اینکه سازمان ملل و دبیرکل آن به راحتی با رشوه عربستان سعودی چشمان خود را بر این جنایت می بندد، ادامه داد: این یعنی مرگ سازمانی که برای ایجاد صلح و دوستی میان ملت ها تشکیل شده است و ابزاری در دست جنایتکاران در سراسر دنیا شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با تأکید بر اینکه مشاهده و شنیدن خبر این حادثه، هر انسانی را متأثر و ناراحت می کند، ابراز کرد: بی تفاوتی سازمان های حقوق بشر و سازمان ملل نسبت به این جنایات نشان از مرگ انسانیت در اینها دارد.
وی درباره اینکه آیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صورت مستشاری مظلومان یمن نیز یاری خواهد کرد، پاسخ داد: شرایط یمن به گونه ای نیست که نیازمند حضور سپاه باشد؛ ضمن اینکه درخواست کمک از سوی یمن در این زمینه نشده است و سپاه نیز برنامه ای در این زمینه ندارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم یمن و انصارالله چنین همتی را دارند که پاسخ جنایات رژیم سفاک عربستان را بدهند، گفت: حمله به مراسم عزاداری مردم یمن نیز به معنای پایان کار این رژیم آدم کش است چراکه جنایتکاران در آخرین مراحل زندگی خود اینگونه رفتار جنون آمیز را از خود بروز می دهند.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.