سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - شنبه 12 بهمن 1392

دایی: چوب خدا صدا ندارد آقای کرانچار

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه کادر فنی و بازیکنان این تیم تنها هستند و فردی از آنان حمایت نمی کند، گفت: چوب خداوند صدا ندارد آقای کرانچار و بهتر است صحبت های پس از دیدار رفت را به خوبی در ذهن خود مرور کنید.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از ایرنا، «علی دایی» جمعه شب پس از برتری ۲ بر صفر تیمش برابر سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به بازیکنان و طرفداران تیم پرسپولیس که در این هوای سرد در کنار تیم بودند، تبریک و خسته نباشید می گویم.

وی افزود: امروز روی زمین بسیار خوب کار کردیم و در نیمه نخست

از فرصت ها بهره بردیم و به هیچ عنوان اجازه ندادیم تا سپاهان فرصتی داشته باشد.

دایی تصریح کرد: بعد از ۱۰ نفره شدن حریف نیز حفظ توپ داشتیم و در نیمه دوم دوست داشتم همچنان رو به جلو بازی کنیم. متاسفانه فرصت های زیادی را هم از دست دادیم و معتقدم می توانستیم حداقل با اختلاف پنج گل پیروز شویم.

دایی با اشاره به اینکه بازیکنان پرسپولیس یک درصد هم برای تیم خود کم نمی گذارند، گفت: در این ۳ ماه خیلی تحت فشار بودیم و چند نتیجه نامناسب نیز سبب شد تا تنها باشیم و فکر می کنم حالا وظیفه هیات مدیره و مسوولان است تا تیم را حمایت کنند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه به تنهایی نمی شود به موفقیت رسید، گفت: باید دلگرمی داشته باشیم، چرا که راه سختی داریم ولی می توانیم انتظار میلیون ها هوادار را برآورده کنیم.

وی در مورد صحبت های سرمربی سپاهان اصفهان که معتقد بود تصمیمات داوری موجب شکست امروز این تیم برابر پرسپولیس شد، عنوان کرد: نظر ایشان محترم است و خودم فکر کردم داور کارت زرد نشان خواهد داد. البته باید بگویم ما ۲ بر صفر پیش بودیم و سپس مهاجم جوان حریف اخراج شد.

دایی خطاب به زلاتکو کرانچار عنوان کرد: بهتر است بازی رفت و صحبت هایی که در پایان دیدار با پرسپولیس را انجام دادی به یاد بیاورید.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: در بازی رفت و در دقیقه سوم بازیکن ما به اشتباه اخراج شد و حالا کرانچار باید بداند که چوب خدا صدا ندارد و طعم اخراج بازیکن را بچشد.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: هرچند فقط پنج هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده است اما تازه اول راه هستیم و باید خیلی بیشتر تلاش کنیم.

دایی تاکید کرد: به قهرمان شدن امیدوار هستیم چرا که خداوند آنهایی را که زحمت می کشند تنها نمی گذارد. تمام نفرات تیم با غیرت تمام به فکر موفقیت هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی ها که خود را پرسپولیسی می دانند اما در این هفته ها برای سرخپوشان حاشیه سازی کرده اند، افزود: تیمی که می بازد احتیاج به حمایت دارد و افرادی که پرسپولیس را دوست دارند باید در شرایط بحرانی در کنار ما باشند، نه اینکه با حرف های نامربوط به ضرر ما کار کنند.

دایی در خصوص جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس گفت: وی مدت زیادی است که پیشنهاد دارد ولی با غیرت و مردانگی فراوان از چنین پول هنگفتی گذشت تا در کنار تیم باشد.

وی گفت: سیدجلال حسینی تا آخر فصل در کنار تیم است و آن وقتی که جام قهرمانی را بالای سر برد، از پرسپولیس می رود.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران با برتری مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.