اصفهان شرق

دوچرخه‌سواران اصفهانی با شعار «هوای اصفهان را داریم» به حرم امام رضا (ع) رسیدند

کدخبر: 115413
1395/07/24 در ساعت 18:00

به گزارش اصفهان شرق،  دوچرخه سواران این کاروان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و در راستای حمایت از محیط زیست  با شعار «هوای اصفهان را داریم»، از اصفهان تا مشهد و بالعکس رکاب می‌زنند تا پیام فرهنگی خود را به نقاط مختلف میهن عزیز اسلامی برسانند.

با آغاز به کار پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، طی ماه‌های گذشته فعالیت‌های مختلفی در حوزه توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری و همچنین فرهنگ ترافیک در شهر اصفهان اجرایی شده است. این پویش مردمی هفته گذشته و به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان، اقدام به برگزاری رالی خانوادگی دفاع مقدس کرد.

حال، همزمان با ایام محرم و در آستانه عاشورای حسینی، پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان با همکاری هیئت دوچرخه‌سواری استان، 11 دوچرخه‌سوار مطرح استان را راهی مشهد مقدس کرد.

به گفته کیوان لیمویی، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان اعزام دوچرخه سواران اصفهانی به مشهد مقدس در دوازدهمین تجربه این برنامه، همزمان با دهه اول ماه محرم با شعار ” هوای اصفهان را داریم” و با هدف فرهنگ سازی برای تلاش در راستای کاهش آلودگی هوا صورت گرفت.

این گروه دوچرخه‌سوار، صبح پنجشنبه و پس از دیدار با شهردار اصفهان، پیام مهدی جمالی‌نژاد، را دریافت کرده و برای تقدیم آن به شهردار مشهد، راهی این شهر شدند.

این گروه دوچرخه‌سوار پس از دیدار با نماینده شهردار مشهد مقدس و ابلاغ پیام شهردار اصفهان به شهردار این شهر، در سفری 7 روزه بار دیگر به اصفهان باز می‌گردند.

اهدای نشان ویژه پویش مردمی ترافیک اصفهان با شعار “هوای اصفهان را داریم” به نماینده شهردار مشهد از جمله برنامه‌های این گروه دوچرخه‌سوار به شمار می‌رفت.

این کاروان ظهر پنجشنبه هفته گذشته، سفر خود را از گلستان شهدا به سمت ساختمان شورای اسلامی شهر آغاز کرد و سپس با حمایت دوچرخه سواران اصفهانی برای رساندن پیام خود در راستای گسترش هرچه بیشتر مسیرهای دوچرخه سواری شهری به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر اصفهان رفته و سپس برای ادامه سفر از اصفهان خارج شدند تا  این ماموریت فرهنگی را آغاز کرده باشند. دوچرخه‌سواران اصفهانی بعد از 7 روز، صبح روز پنجشنبه و همزمان با ایام عاشورای حسینی به مشهد مقدس رسیدند.

پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان تلاش می‌کند که با حمایت از گروه‌های مردمی حامی محیط زیست و همچنین حامیان فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک، گامی اساسی در این راستا بردارد.

انتهای پیام/تسنیم