سرویس: اخبار شهرستان 17:29 - جمعه 23 مهر 1395

امام جمعه موقت شهر محمد آباد:

اقتدار توان دفاعی ایران، سایه جنگ را از سر کشور کم کرد/ عده ای به دنبال بزک کردن شوره زار برجام هستند

حجت الاسلام طباطبایی گفت: برداشته شدن سایۀ جنگ به دلیل برجام و مذاکرات نبوده بلکه ایمان قوی مردم و اقتدار توان دفاعی ترس را در دل دشمن آفرید.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه سفلی، خطیب جمعه شهر محمدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته در ادامه مباحث سبک زندگی گفت: عفو و گذشت به عنوان سبکی در زندگی مردم قلمداد می شود که برگرفته از آیات و روایات قرآن و پیشوایان دین است.

حجت الاسلام طباطبایی اظهار کرد: رفتار زیبای امام حسین(ع) با حر در صحرای کربلا و چشم پوشی از تمام خطاهای او به ما آموخت که انسان باید اهل عفو و گذشت باشد.

وی با اشاره به نگه داشتن حریم پروردگار متعال به درس هایی از کربلا اشاره و افزود: مهمترین عوامل شکل گیری جبهۀ کفر در مقابل انبیاء و اولیاء دین و خاصه امام حسین(ع) جلوه کردن دنیا در چشم مردم و دلبستگی به آن، بی بصیرتی خواص، جهالت عوام و عدم پیروی و اطاعت مردم از ولی زمان است.

امام جمعه موقت شهر محمدآباد با بیان طراحی فتنه سال 88 بیان کرد: هر انقلابی ریزش دارد و ریزش های انقلاب اسلامی ایران، فتنه سال 88 را طراحی کردند که متأسفانه امروز فتنه گران جان دوباره گرفتند.

وی با اشاره با بیاناترهبر معظم انقلاب تصریح کرد: برجام خسارت محض و هیچ کدام از طرف های غربی حاضر به اجرای تعهدات خود نیستند؛ متأسفانه هنوز عده ای در دولت دنبال بزک کردن شوره زار برجام و معرفی آن به عنوان آفتاب تابان هستند.

حجت الاسلام طباطبایی گفت: برداشته شدن سایۀ جنگ به دلیل اقتدار توان نظامی و دفاعی ایران و ایمان قوی مردم است نه برجام و مذاکرات.

وی مهمترین درس امروز از کربلا و نهضت امام حسین(ع) را پیام هیهات من الذله امام حسین(ع) عنوان کرد و افزود: استقامت در برابر دشمن و مقابله با جبهه کفر، مهم ترین درسی است که نهضت امام حسین(ع) به مردم و دولتمردان داده است.

امام جمعه موقت شهر محمدآباد با اشاره به این جمله که «کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا» خاطرنشان کرد: مردم باید حسین شناس زمان و یزید شناس زمان باشند که امروزه مصداق کامل جبهۀ حق و حسین زمان، تبعیت از ولایت فقیه و مصداق کامل یزید زمان، جبهۀ کفر و استکبار جهانی است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “اقتدار توان دفاعی ایران، سایه جنگ را از سر کشور کم کرد/ عده ای به دنبال بزک کردن شوره زار برجام هستند”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    سایه لطف خدا ، عنایت امام زمان ، رهبری فرزانه ، خون شهدا و بصیرت مردم و تلاش شبانه روزی عزیزان عرصه دفاعی و نظامی زمینه ساز اقتدار و امنیت عزت ایران اسلامی.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.