سرویس: اجتماعی 11:10 - جمعه 23 مهر 1395

هشدار پليس در خصوص سرقت تحت پوشش ماموران سرشماري

هشدار پلیس به شهروندان اصفهانی: مراقب ماموران قلابی سرشماری باشید!

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به سوء استفاده سارقان از طرح سرشماری نفوس و مسکن برای انجام سرقت های خود در این خصوص به شهروندان هشدار داد.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از صاحب نیوز، رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: با توجه اجرای طرح سر شماری نفوس و مسکن برخی از مجرمان نیز از این موقعیت سوء استفاده کرده و تحت پوشش مامور به در منازل رفته و قصد انجام سرقت و زورگیری می کنند که در این خصوص از شهروندان و هم استانی های عزیز می خواهیم تا هوشیاری خود را حفظ کرده و نکات ایمنی را رعایت نمایند.

سرهنگ ستار خسروی افزود: شهروندان باید مراقب باشند که مامورین سرشماری باید کاور مخصوص پوشیده و کارت شناسایی خود را ارائه نمایند.

این مقام مسئول عنوان داشت: به شهروندان توصیه می کنیم تا قبل از آنکه از مشخصات مامور سرشمار اطمینان حاصل نکردند از ارائه اطلاعات به آنها خودداری نمایند.

وی بیان داشت: اگر فردی تحت عنوان مامور سرشماری قصد ورود به منزل داشت سریعاً مراتب را از طریق شماره تلفن110 به ماموران پلیس اطلاع دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان به افراد سالمند که به تنهایی زندگی می کنند توصیه کرد: افراد را از طریق چشمی در و آیفون های تصویری شناسایی کرده و تا قبل از حضور خانواده یا همسایگان مطمئن از باز کردن در بر روی افراد نا شناس تحت هر عنوانی خودداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.