سرویس: اجتماعی 16:20 - پنجشنبه 22 مهر 1395

مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان:

سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای سال آینده تکمیل می شود

مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان گفت: سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای سال آینده تکمیل می شود.

به گزارش اصفهان شرق، مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی) یکی از پروژه‌های شاخص و مهم شهر اصفهان است که در سال 1390 کلنگ‌زنی شده است.
وی افزود: مرکز همایش بین المللی امام خامنه ای (مدظله العالی)  در شرقی ترین نقطه اصفهان و در انتهای خیابان شهید روح الامین و مجاور بزرگراه کمربندی شرق اصفهان قرار گرفته است.
مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان عنوان کرد: برای اجرای این پروژه 460 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که تاکنون 115 میلیارد تومان برای احداث این پروژه هزینه شده است.
نجفی در ادامه با اشاره به اینکه در این مجموعه یک سالن اصلی با مساحت 3 هزار مترمربع و ظرفیت 2400 نفر به صورت پارلمانی و مشابه ساختمان مجلس شورای اسلامی در حال ساخت است که 1200 نفر در طبقه همکف آن و 1200 نفر در طبقه بالکن ظرفیت وجود دارد، بیان کرد: یک سالن چند منظوره با ظرفیت 1600 نفر ویژه نشست های استانی در حال ساخت است.
وی با تاکید براینکه سالن سینمایی و تئاتر با ظرفیت 500 نفر هم در حال ساخت داریم که برای برگزاری نشست های استانی، کنفرانس های مطبوعاتی و کلاس های دانشجویی در حد 500 نفر نیز مناسب است، گفت: در مجاورت آن هم یک سالن دیگر به صورت مسطح با ظرفیت 600 نفر در حال ساخت است که بیشتر برای برگزاری نمایشگاههای خط یا گالری ها استفاده می شود، البته برای برگزاری جشن های مدارس هم کاربری خوبی دارد.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.