سرویس: اجتماعی 13:05 - پنجشنبه 22 مهر 1395

معاون سلامت و حمایت کمیته امداد استان اصفهان:

وام کمک به زندانیان جرائم غیرعمد کمیته امداد اصفهان افزایش یافت

معاون سلامت و حمایت کمیته امداد استان اصفهان گفت: سقف تسهیلات کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در کمیته امداد استان اصفهان افزایش یافت.

به گزارش اصفهان شرق، کریم زارع، با اشاره به اینکه در سال گذشته سقف تسهیلات اعطایی برای کمک به محکومان دیه ۱۰میلیون تومان پرداخت شده است، اظهار داشت: این رقم برای محکومان مالی نیز هشت میلیون تومان بود که خوشبختانه امسال سقف تسهیلات اعطایی کمیته امداد برای با افزایش قابل توجهی روبه رو بوده است.

وی همچنین از پرداخت بیش از ۹۰۲ میلیون ریال تسهیلات وام به محکومان مالی در سال گذشته خبرداد و گفت: در این زمینه ۱۷ پرونده تقاضای وام از سوی خانواده های زندانیان مددجو و غیرمددجوی کمیته امداد بررسی شد که به ۱۲ نفر از آنها وام پرداخت شد.

معاون سلامت وحمایت کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به اینکه شش نفر از خانواده های جرائم غیرعمد در شش ماهه نخست امسال از تسهیلات وام بهره مند شده اند، افزود: این رقم در هفت ماهه امسال ۵۰۸ میلیون ریال بود که میانگین سقف تسهیلات برای هر نفربیش از هشت میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات برای کمک به زندانیان دیه و محکومان مالی هریک به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال امسال افزایش یافته است، تاکید کرد: کمیته امداد استان اصفهان  برای حمایت از خانواده های نیازمند زندانیان جرائم غیرعمد، تسهیلات وام و کمک های موردی در جهت توانمند سازی آنها پرداخت می کند.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.