سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:46 - جمعه 11 بهمن 1392

امام جمعه شهر ورزنه:

امیدواریم با اعلام اخبار مسرت بخش مسئولین در ایام دهه فجر کام مردم شرق اصفهان شیرین شود

امام جمعه شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مردم ساکن شرق اصفهان حوزه ی زاینده رود، واقعا در تنگنا و فشار های زیادی هستند و انشاالله مسئولین در این ایام با اعلام اخبار خوش و مسرت بخش کام مردم را شیرین کنند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت ‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا صادق زاده در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر ورزنه، پس از دعوت مردم به تقوی الهی، ضمن اشاره به آیه شریفه ۲۰ از سوره ی مبارکه یونس گفت: خداوند متعال در این آیه شریفه به صراحت  خود را جزء منتظران بر میشمرند پس یقینا انتظار، مقام کمی نیست.

ایشان در ادامه به به روایت ((المنتظرُ لِلثَّانی عَشَرَ کالشَّاهِر سیفَهُ بینَ یَدی رسول الله صلّی الله عَلَیه و آلِهِ وَ سَلَم یَذُبُّ عنه))۱ از امام صادق(ع)، اشاره و بیان نمود: امام صادق(ع) منتظران حضرت مهدی(عج) را همانند رزمندگان عصر پیامبر(ص) و از مدافعان حضرت محمد(ص) میدانند، پس خوشا بحال کسانی که چشم به راه خوبی‏ها نشسته‏اند و چه شکوهمند است رتبه و مقام آنان که منتظر حقیقی قائم آل محمّدصلی الله علیه وآله هستند.

امام جمعه ورزنه در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن دهه ی فجر عنوان داشت: همه ما امیدواریم که انشاالله این انقلاب اسلامی مقدمه ای برای حکومت عدل امام زمان(عج) باشد.

حجت الاسلام صادق زاده در ادامه با اشاره به دوازدهم بهمن و سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران افزود: اوج شکوه این انقلاب وجود رهبری یک مرجع عارف و کاملی همچون حضرت امام(ره) بوده است.

ایشان در ادامه دستاوردهای انقلاب را بسیار زیاد عنوان داشت و اضافه نمود: از دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی ما، پایه گذاری مبنایی هر کاری بر اساس دین اسلام و نیز امنیتی پایدار در جامعه است که البته همه اینها مرهون پی ریزی صحیح و مستحکم حضرت امام خمینی(ره) و مدیریت و هدایت مقام معظم رهبری و یقینا به برکت خون پاک شهیدان میباشد. همت و فداکاری نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش و بسیج و نیروی انتظامی و علی الخصوص فعالیتها و تلاش های بی دریغ و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی هم از ارکان اساسی ایجاد این امنیت پایدار بوده که بی شک از بهترین عنایات خداوند متعال بواسطه ی انقلاب به مردم ایران است.

حجت الاسلام صادق زاده در بخش پایانی سخنان خود ابراز امیدواری کرد که: انشاالله مسئولین در این ایام با اعلام اخبار خوش و مسرت بخش  کام مردم را شیرین کنند چون مردم ساکن شرق اصفهان حوزه ی زاینده رود، واقعا در تنگنا و فشار های زیادی هستند. وی در ادامه اضافه نمود: روزانه چندین نفر از افراد آبرومند که که صاحب زمین کشاورزی هستند ولی فعلا به جهت خشکسالی و بی آبی، نیازمند شده اند به بنده مراجعه میکنند که بنده به غیر از ابراز شرمندگی و انتقال این  صحبتهای آنها به مسئولین استان و شهرستان کاری نمیتوانم انجام دهم. امیدواریم که همه اعم از مسئولین و خیرین برای این عزیزان به وظیفه خود بر مبنای قانون و شرع عمل کنند.

۱-بحارالانوار، ج۵۲، ص

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “امیدواریم با اعلام اخبار مسرت بخش مسئولین در ایام دهه فجر کام مردم شرق اصفهان شیرین شود”

  1. Ali ghotbi گفت:

    با سلام خدمت همه ی عزیزان و دوستداران فضای مجازی
    من دانش آموز دبیرستان هستم و اقدام به ساخت وبلاگ
    بسیج دانش آموزی نموده ام از شما بزرگواران استدعا دارم با یک
    بازدید و یک نظر جهت ارتقاء وبلاگ و شرکت در مسابقات وبلاگ
    نویسی استان مرا یاری نمایید با سپاس فراوان از همراهی شما.

    http://www.varzaneh-basij.blogfa.com

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.