اصفهان شرق

«لبیک یا زینب (س)» در اصفهان طنین‌انداز می‌شود/ تبلور فرهنگ زینبی در جامعه

کدخبر: 115175
1395/07/22 در ساعت 10:39

به گزارش اصفهان شرق، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اجرای برنامه لبیک یا زینب (س) در یازدهم محرم الحرام با حضور بانوان در بقاع متبرکه و امامزادگان استان اصفهان خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ رضا صادقی در این باره توضیح داد: درصدد هستیم هم‌زمان با ورود کاروان خاندان سیدالشهدا (ع) به کوفه، فرهنگ عاشورایی به ویژه فرهنگ زینبی را در جامعه معرفی و متبلور می کنیم.

وی فرهنگ ایستادگی را در کنار فرهنگ ایثار و شهادت ارزشمند عنوان کرد و گفت: فرزندان و خانواده اهل‌بیت (ع) به یزیدیان نشان دادند که برای حفظ دین از خودشان گذشته اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه برنامه های امسال در ایام محرم و صفر در امامزادگان شریف و بقاع متبرکه با شعار «هرگز دست از دینم بر نمی دارم» در حال برگزاری است،‌ افزود: تقدیر از همسران و خانواده های معزز شهدای مدافع حرم نیز در ایام محرم و صفر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اصفهان انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام‌ صادقی ادامه داد: برپایی خیمه های معرفت، غرفه های مشاوره خانواده، ایستگاه همه واقف باشیم با محوریت توجه و معرفی وقف های جدید به مردم برای رفع نیازهای جامعه اسلامی در دیگر برنامه های در حال انجام در امامزادگان استان اصفهان است.

وی گفت: ویژه برنامه های ایام محرم و صفر در بیش از 315 امامزاده در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صاحب نیوز