سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 10:09 - جمعه 11 بهمن 1392

برگزاری مراسم معارفه سلطان حسینی؛

با عوامل حاشیه پردازای ورزش اصفهان برخورد می شود

دکتر زرگر پور در این مراسم گلایه مندی شدیدی بابت حاشیه های ورزشی استان اصفهان داشته و مدعی شد در صورت ادامه این حاشیه سازی ها، با عوامل آن به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق: مراسم معارفه مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان و معاون امور هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

۱۹ ماه پس از برگزاری مراسم معارفه محمدرضا محمد جواهری، خانه وزنه برداری اصفهان این بار شاهد برگزاری مراسم تودیع وی بود تا دکتر محمد سلطان حسینی به طور رسمی جانشین مدیر کل مستعفی استان اصفهان شود.

در این مراسم دکتر زرگر پور استاندار اصفهان، امیررضا خادم معاون امور هماهنگی وزارت ورزش و جوانان استان اصفهان، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، گرشاسبی مسئول هماهنگی ادارات ورزش و جوانان وزارت ورزش، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، دکتر کامران و جمع کثیری از خانواده ورزش استان اصفهان حضور داشتند.

استاندار اصفهان در این مراسم اعلام کرد که از این به بعد در ورزش اصفهان به جای مراسم تودیع و معارفه، مراسم تکریم و معارفه برگزار می شود.

دکتر زرگر پور در این مراسم گلایه مندی شدیدی بابت حاشیه های ورزشی استان اصفهان داشته و مدعی شد در صورت ادامه این حاشیه سازی ها، با عوامل آن به شدت برخورد خواهد شد.

امیر رضا خادم نیز دلیل تاخیر در معرفی مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان اصفهان را مخالفت های صورت گرفته از سوی جامعه ورزش اصفهان و انتشار شب نامه و اعتراض های شفاهی و مکتوب صورت گرفته نسبت به گزینه های مورد نظر عنوان کرد.

محمدرضا محمد جواهری نیز در این نشست به فعالیت های انجام شده در دوران مدیر کلی اش پرداخت و محمد سلطان حسینی نیز اشاراتی به مهم ترین رئوس برنامه های کاریش داشت.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.