سرویس: اجتماعی 13:00 - دوشنبه 19 مهر 1395

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

موفقیت فوتسال افتخار بزرگی برای ملت ایران بود/ برای تماشای بازی‌ها بیدار می‌ماندم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نماینده مجلس برخی شب‌ها بیدار می‌ماندم و بازی‌های تیم ملی در جام جهانی فوتسال را تماشا می‌کردم.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا فولادگر  در مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیم فوتسال گیتی‌پسند در گلستان شهدای اصفهان، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: کسب مدال برنز جام جهانی توسط ملی‌پوشان فوتسال افتخار بزرگی برای ملت ایران بود و جالب است بدانید به عنوان نماینده مجلس برخی شب‌ها بیدار می‌ماندم و بازی‌های تیم ملی را تماشا می‌کردم.
وی افزود: به نمایندگی از طرف مردم اصفهان از اقدام ارزشمند ملی‌پوشان تیم فوتسال گیتی‌پسند برای اهدای مدال خود به خانواده شهدای مدافع حرم تشکر می‌کنم.
فولادگر گفت: در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم و این ملی‌پوشان با این کار خود اشاعه‌دهنده یک معروف هستند که در بطن آن نهی از منکر هم وجود دارد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان اصفهان بیشترین تعداد شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر را نسبت به جمعیت خود دارد و در حال حاضر هم اصفهان در دفاع از حرم پیشتاز است. بنابراین اقدام شما در تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، به عنوان اقدام ماندگاری در تاریخ ثبت می‌شود.
وی تصریح کرد: مدافعان حرم حافظ امنیت کشورمان نیز هستند و اگر این رزمندگان در سوریه با دشمن نجنگند، باید در کوچه‌های تهران و اصفهان با دشمن می‌جنگیدیم. امروزه امنیت تنها محدود به مرزهای کشور خودمان نیست و توطئه‌های دشمنان باید در نقطه شروع خنثی شوند.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.