سرویس: جهادومقاومت 09:25 - دوشنبه 19 مهر 1395

ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد:

شناسایی پیکر مطهر 4 شهید اصفهانی

پیکر مطهر ۲۱ شهید دفاع مقدس از 10 استان کشور شناسایی شدند که در این میان 4 شهید متعلق به استان اصفهان می باشد.

به گزارش اصفهان شرق، کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح از شناسایی پیکر پاک و مطهر ۲۱ شهید دوران دفاع مقدس از ۱۰ استان خوزستان، خراسان رضوی، همدان، فارس، کرمانشاه، اردبیل، اصفهان، گلستان، مازندران و تهران خبر داد.

اسامی و مشخصات شهدای بزرگوار متعلق به استان اصفهان که از طریق آزمایش DNA، مدارک شناسایی و پلاک هویت، شناسایی شدند به شرح زیر است:

· شهید عبداله قانع زاده، فرزند علی اکبر، متولد 46 ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات والفجر1 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.

· شهید احمدرضا شریفیان، فرزند حسنعلی، متولد 47 ، اعزامی از استان اصفهان که درعملیات والفجر1 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.

· شهیدغلامعلی رضایی کوجانی، فرزند حاج بابا، متولد 30 ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات محرم و در قبرستان الرمادی151(عین خوش) به شهادت رسید.

· شهید علی ذراتی، فرزند رضا، متولد 40 ، اعزامی از استان اصفهان( کاشان) که در عملیات والفجر 1 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.

سردار سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده گفت: این شهدا با اولویت در ماه محرم به خانواده هایشان تحویل داده می شوند تا مراسم تشییع و خاکسپاری انجام شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از تشییع سایر شهدا تفحص شده تا پایان ماه صفر جاری خبر داد و گفت: سایر شهدا نیز در طول ماه محرم و صفر شناسایی می شوند و تلاش می کنیم تا در پایان ماه صفر دیگر شهدا اعم از شهدای شناسایی شده و گمنام در سراسر کشور تشییع شوند.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.