اصفهان شرق

مواضع انقلابی و استکبار ستیزی امام جمعه ورزنه همان پیروی از خط و مشی حضرت امام(ره) است

کدخبر: 114743
1395/07/17 در ساعت 21:47

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با حضور در دفتر امام جمعه شهر ورزنه با اشاره به ضرورت دشمن شناسی اظهار کرد: یزید مختص به سرزمین کربلا نبوده و در هر دوره باید یزید زمان را شناخت و همانند حسین بن علی(ع) گفت هیهات مناالذله.

حجت الاسلام صالحیان به اهمیت زیارت عاشورا در تولی و تبری اشاره و افزود: کل زیارت عاشورا تولی وتبری است یعنی باید دوستی خود را به اهل بیت علیهم السلام اعلام و از دشمنان اهلبیت علیهم السلام ابراز تنفر کرده و دوری خود را با مشت های گره کرده اعلام کنیم.

وی گفت: شعار های بعد از نماز همان تولی و تبری است که با مشت های گره کرده خود از استکبار و آمریکا و صهیونیست ها، انگلیس خائن و منافقین و کفار اعلام برائت کرده و ابراز تنفر و دوری می کنیم.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: شعار های بعد از نماز در مساجد از جهت اینکه دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ما است به اندازه تسبیح حضرت فا طمه زهراء سلام الله علیها دارای اجر و پاداش است.

وی خاطرنشان کرد: مواضع انقلابی، ولایی و استکبار ستیزی امام جمعه شهر ورزنه همان پیروی از خط و مشی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است که لازم میدانم از امت همیشه در صحنه شهر ورزنه و نماز گزاران جمعه و جماعات و مردم همیشه در صحنه بخش بن رود به دلیل هماهنگی و همراهی تشکر کنم.