اصفهان شرق

سرعت، دقت و اعتماد مردم امری مشهود در اداره پست است

کدخبر: 114728
1395/07/17 در ساعت 17:17

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، به مناسبت17 مهرماه روز جهانی پست حجت الاسلام سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان بخش بن رود از اداره پست دیدن کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در ورزنه، خدمات ارایه شده در پست را بسیار گسترده دانست و گفت: در حال حاضر اداره پست با نهایت سرعت، دقت و همچنین اعتماد مردم، انواع خدمات پستی را ارائه می دهد.

حجت الاسلام سالک با مهم دانستن نقش پست در کاهش ترددهای روزانه مردم افزود: در حال حاضر شهروندان بدون مراجعه به ادارات مختلف، خدمات مورد نیاز را از پست دریافت می کنند که این امر نقش به سزایی در کاهش ترافیک، آلودگی زیست محیطی و کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری دارد.

وی عنوان کرد: مردم امروز با اطمینان خاطر امانات خود را به شرکت پست می سپارند و این خود مصداقی از حسن اعتماد ملی به نهادی خدمتگذار است.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به این که اداره پست از ظرفیت ها، توانمندی ها و تجربه های ارزشمندی برای خدمات رسانی بیشتر و موثرتر برخوردار است افزود: باید با معرفی و شناساندن بهتر این قابلیت ها به مردم و مسئولان و همچنین رفع موانع مشارکت دستگاه ها و سازمان های دولتی در واگذاری خدمات به پست؛ زمینه رفاه بیشتر شهروندان، کاهش هزینه ها و افزایش سلامت اداری را فراهم آوریم.