سرویس: اجتماعی 10:40 - شنبه 17 مهر 1395

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد:

طرح “احسان حسینی” با همکاری هیئات مذهبی و کمیته امداد اصفهان اجرا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: طرح “احسان حسینی” ویژه کمک به نیازمندان با همکاری مساجد و هیئات مذهبی و کمیته امداد در ماه‌های محرم و صفر اجرا می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا شیران با بیان اینکه خوشبختانه شهر اصفهان شهری ولایت مدار با شور و شعور حسینی است، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) آماده دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی عزاداران حسینی است و همشهریان می‌توانند نذورات خود را برای کمک به نیازمندان واقعی به پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

وی با بیان اینکه نیازمندان مستحق‌ترین افراد برای دریافت نذورات و کمک‌های مردمی هستند، افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در نظر دارد با اجرای طرح “احسان حسینی” نیازمندان واقعی را از نذورات مجالس عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بهره‌مند سازد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان پیرامون اهداف اجرای طرح “احسان حسینی” افزود: سامان‌دهی نذورات مردمی برای توزیع بین مستمندان واقعی جامعه، استفاده از ظرفیت مساجد و هیئات مذهبی برای خدمت به نیازمندان و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد تحت پوشش این نهاد، بیمارانی هستند که توانایی شرکت در مجالس عزاداری را ندارند، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با اجرای این طرح تلاش دارد تا این افراد نیز با کاروان عزاداران حسینی همراه و از برکات این مجالس بهرمند سازد.

شیران با اشاره به اجرای این طرح در 2 سال گذشته افزود: طرح “احسان حسینی” در 2 سال گذشته نیز اجرا شد که در سال گذشته 333 سبد کالا، 2430 کیلوگرم مواد خوراکی، نزدیک به 34 هزار پرس غذای طبخ شده در بین 96 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) استان اصفهان توزیع شد.

وی در ارتباط با نحوه شرکت در این طرح گفت: مساجد، هیئات و نیکوکاران می‍‌‌توانند نذورات غیرنقدی خود را به پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد و نذورات نقدی خود را به‌شماره حساب 24011130914072، شماره شبای 800600240101103091407002IR، شماره کارت 6063737000002590 و یا با سامانه آنی‌پرداخت (ussd) با کد *8877#  به کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان پیرامون ادامه ثبت‌نام از حامیان ایتام و کودکان بدسرپرست یا بی سرپرست (طرح محسنین) در همایش جهانی شیرخوارگان و همایش سه‌‌ساله‌گان بیان کرد: خوشبختانه در سال گذشته از 180 نفر طرح “محسنین” ثبت نام به عمل آمد و امسال نیز همچون سال گذشته پایگاه‌های حامی یابی کمیته امداد استان اصفهان با حضور در تمامی مکان‌هایی که همایش شیرخوار‌گان و همایش سه‌ساله‌گان حسینی در آنها برگزار شد از نیکوکارانی که قصد حمایت از این کودکان را دارند ثبت‌ نام به عمل آورد.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.