سرویس: اقتصادی 16:15 - جمعه 16 مهر 1395

در 6 ماهه نخست امسال

خطوط لوله اصفهان 14 میلیارد لیتر فراورده های نفتی را انتقال داد

مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان، میزان مبادله نفت و فراورده های نفتی بوسیله خطوط لوله اصفهان در شش ماهه نخست امسال را 14 میلیارد و 437 میلیون و 726 هزار و 608 لیتر اعلام کرد.

به گزارش اصفهان شرق، مجتبی بشارتی،  در اصفهان افزود: نفت خام، نفت گاز، نفت سفید، نفت کوره، بنزین معمولی، بنزین سوپر، میعانات گازی و دیگر فراورده های نفتی از طریق خطوط لوله اصفهان دریافت و ارسال می شود.
به گفته وی، ترمیم و تقویت بخشی از این خطوط در حال انجام است، بطوری که 213 محدوده از 674 محدوده کلی این خطوط، حدفاصل مارون خوزستان تا اصفهان بازسازی و تعمیر شده است.
وی روند نصب توربین ها در این منطقه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: چهار توربین برای افزایش پایداری انتقال در خطوط نصب شده است.
مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان همچنین اضافه کرد: امسال قرار است 55 کیلومتر از پوشش این خطوط و یکهزار و 380 متر از خط لوله تعویض شود.
بشارتی اعلام کرد: سال گذشته دو دستگاه توربین ‘رستون’ و ‘سولار’ (توربوژنراتور) و همچنین یک توربین’سولزر’ (وظیفه انتقال را بر عهده دارد) در منطقه خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان تعمیر شد.
مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان اعلام کرد: این شرکت در منطقه اصفهان با کمبود 50 نیروی کار مواجه است، با این وجود فعالیت های خود را بخوبی ادامه داده است.

انتهای پیام/ایرنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.