سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 09:25 - جمعه 16 مهر 1395

مسئول ستاد تفسیر تبلیغات اسلامی اصفهان مطرح کرد

تربیت مبلغان دینی ویژه فضای مجازی بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب

مسئول ستاد تفسیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به گسترش شبهات دینی در فضای مجازی گفت: لازم است بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب، مبلغانی ویژه فضای مجازی تربیت شوند و به شبهات پاسخ دهند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام سید حسین بهشتی نژاد  در گردهمایی مفسران قرآن کریم در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به تبیین مبانی عاشورای حسینی بر اساس آیات قرآن کریم اظهار داشت: امروز شبهات گسترده‌ای علیه اسلام به ویژه در فضای مجازی از سوی دشمنان مطرح شده که لازم است بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب، مبلغانی ویژه فضای مجازی تربیت شوند و به شبهات پاسخ دهند.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب اسلامی با مبلغان دینی افزود: گسترش معرفت حسینی و عاشورایی، تقویت محبت نسبت به امام حسین(ع) و تقویت اعتقادات از جمله موضوعاتی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خود مطرح کردند.

مسئول ستاد تفسیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از فرصت ایام عزاداری امام حسین(ع) برای تبیین دین اسلام بیان کرد: اعضاء ستاد تفسیر در این ایام می‌توانند عاشورای حسینی را بر اساس آیات قرآن کریم برای مردم تبیین کنند چراکه قیام امام حسین(ع) سبب شد آنچه که در منع نشر احادیث از بین رفت، جبران شود و عاشورا به یک مخزن تاریخی برای بشریت و نقطه اتصال مردم به قرآن و عترت تبدیل شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد تفسیر در اصفهان گفت: این ستاد با ظرفیت گسترده‌ای که دارد توانسته است در چند سال اخیر 100 جلسه تفسیری در مساجد شهر اصفهان و 100 جلسه در شهرستان‌های استان برقرار کند هر چند که با این تعداد جلسه هنوز از ظرفیت تفسیری استان به صورت کامل استفاده نشده است.

بهشتی‌نژاد تصریح کرد: در حال حاضر در 150 مسجد استان اصفهان جلسات شرح نهج‌البلاغه با مشارکت اساتید حوزه علمیه استان اصفهان برگزار می‌شود و ستاد تفسیر حمایت‌هایی را از این اساتید و جلسات دارد.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.