اصفهان شرق

بسته های تشویقی مردم را به سمت توسعه شهر سوق می دهد/ نگاه مسئولان بالادستی به اصفهان رفع سریع مسائل ملی و منطقه ای آن است

کدخبر: 114433
1395/07/15 در ساعت 15:00

به گزارش اصفهان شرق، پیروز حناچی اظهار کرد: سازمان های بهسازی و نوسازی کشور وظیفه پرداختن به مسائل مناطقی را دارد که به منطقه ای ناامن تبدیل شده است.
وی افزود: در این مناطق کیفیت زندگی پایین آمده که باید با نگاه های جدید به کاربری آن ها تغییرات مناسبی صورت گیرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در همین راستا مصوبه شورای عالی شهرسازی در حال جمع آوری آمار بافت فرسوده در کل کشور است.
وی ادامه داد: کمیسیون های ماده 5 نیز موظف به تغییر نگاه خود از جایگزینی بافت های جدید به سمت بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده است.
حناچی با اشاره به اقدامات موثر شهرداری اصفهان در زمینه بافت فرسوده بیان کرد: همانطور که شاهد هستیم در مسائلی که مردم به همیاری مسئولان برای حل مشکلات شهری می آیند، توان و فعالیت مدیریت شهری در آن ها ده ها برابر می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی کشور با تاکید بر هم افزایی مردم و مسئولان شهر اصفهان خاطر نشان کرد: هوشمندسازی شهر اصفهان می تواند گام های موثری را بر همکاری مستمر و موثر مردم و مسئولان برای توسعه شهر داشته باشد.
وی با اشاره به ارائه بسته تشویقی ساخت و ساز از سوی شهرداری اصفهان ادامه داد: به طور حتم امتیازات تشویقی مردم را به سمت نوسازی و بهسازی و توسعه شهری سوق می دهد.
حناچی تاکید کرد: اصفهان ارزش های بالای تفریحی و تاریخی دارد و در دنیا به نصف جهان معروف است.
وی افزود: اصفهان به وسیله عوامل متعددی از جمله افزایش جمیعت، مهاجرت پذیری و سرمایه گذاری های صنعتی بی رویه تهدید می کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی کشور خاطرنشان کرد: در همین راستا مدیریت شهری در اصفهان باید تصمیم هایی را منطبق با ارزش های عظیم تفریحی و تاریخی بگیرد تا از  ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی نهفته در آن بهره مند شود.
وی در پایان افزود: نگاه مسئولان بالادستی به اصفهان رفع هرچه بهتر و سریعتر مسائل این استان در سطح ملی و منطقه ای است.

انتهای پیام/ایمنا