سرویس: سیاسی 13:00 - پنجشنبه 15 مهر 1395

در همایش اصناف و پلیس مطرح شد؛

دشمن برروی اخلاق مردم ما سرمایه گذاری های زیادی کرده است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: دشمن برای اینکه ناموس، غیرت و شرف ما را تحت تاثیر قرار دهد روی اخلاق مردم ما سرمایه گذاری های زیادی کرده است.

به گزارش اصفهان شرق، همایش اصناف و پلیس با حضور حسین حسین زاده جانشین نیروی انتطامی،قاسمی رئیس پلیس امنیت نیروی انتظامی، هیئت مدیره بازرسی و اصناف، رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان و روسای اتحادیه های صنوف در تالار کتابخانه مرکزی برگزار شد .
جهانگیری متولی اداره امور اتاق بازرسی و اصناف ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک هفته ناجا گفت: اصناف به خوبی قدر امنیت حاکم بر شهر را می دانند و آگاهند که بدون امنیت، کار و زندگی هیچ معنایی ندارد.
وی افزود: بزرگترین نعمتی که خدا به ما داده امنیت است، وقتی شبها در تلویزیون تعرض به خانواده و ناموس مردم  را مشاهده می کنیم خدا را شاکر می شویم که نیروهای امنیتی و انتظامی، امنیت کشور را برای ما فراهم کردند.
در ادامه سرهنگ حسین حسین زاده ضمن خیر مقدم به حضار گفت: اگر بخواهیم خروجی های عاشورا را بشماریم و بگوییم چرا سید الشهدا به عنوان شهید کربلا در ذهن نسل ها بعد ثبت کرد کلمه زیبای حماسه است .حماسه یعنی شجاعت ،ایثار،وفاداری و فداکاری .
وی افزود: پیام ویژه امام حسین شجاعت امر به معروف ونهی از منکر و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم بود  .
حسین زاده خاطرنشان کرد: تاریخ بازار اصفهان، پشتیبانی از دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد زمانی که سینه های جوانان غیور این شهر سپر گلوله های دشمن شد.
وی افزود: مردم دین خود را به امام حسین(ع) ادا کردند و هرچه در اختتیارشان بود شجاعانه در راه اسلام فدا نمودند. این ادعا بی مایه و اساس نیست چرا که در یک روز 370 جوان را بدرقه بهشت کرده و بعد از ظهر آن غروب خونین کاروان دیگری را به جبهه های حق علیه باطل فرستادند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: هفته نیروی انتظامی یک هدیه فوق العاده و هوشمندانه از طرف مردم است که افتخار خدمت گذاری را به ما می دهند و دست عنایتشان بر سر ما باشد .
وی افزود: امروز به لطف خدا ایران اسلامی در قلب جهان امنیت دارد و این در حالی است که تمام همسایگان ما از عراق و افغانستان تا ترکیه و پاکستان با خاک و خون یکسان شدند.
وی ادامه داد: در کشور ایالات متحده دو راکتور هسته ای جریان دارد و از این کشور  پشتیبانی می کند ولی جرات ندارد به ایران ناخنک بزند و این حاصل لطف و عنایت حضرت حق، سبحان تعالی و عنایت امام زمان (عج) است که با کمک به ارتش و سپاه جمهوری اسلامی و همکاری شما مردم عزیز امنیت کشور را برقرار کرده است.
حسین زاده ادامه داد: امنیت امر فوق العاده مهمی  است. ممکن است کسی که سرطان دارد با یک آمپول آرام بگیرد و از دنیا غافل شود اما اگر ناامنی باشد حیات انسان،شادی و نشاط او را تحت تاثیر قرار می دهد. نا امنی حتی روی جنینی که در رحم مادر است تاثیر دارد و او را ترسو بار می آورد.
وی تاکید کرد: خوشبختانه اصفهان از امنیت مطلوبی در سطح کشور برخوردار است و در باب امنیت داخلی که وظیفه نیروی انتظامی است مثل مبارزه با سرقت،مواد مخدر،قاچاق و امنیت اخلاقی تلاش خود را کرده تا به وضعیت مطلوبی برسد .

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: دشمن برای اینکه ناموس، غیرت و شرف ما را تحت تاثیر قرار دهد روی اخلاق مردم ما سرمایه گذاری های زیادی کرده است.
وی افزود: دو سه دهه قبل وظیفه  پدر و مادر فقط در مراقبت از کودک در مسیر خانه تا مدرسه یا وضعیت سالم جسمانی او بود ولی در حال حاضر اینطور نیست، امروز با تغییرات شگرفی که با پیشرفت های علمی بوجود آمده و پوئن های مثبت و منفی زیادی دارد کودک با یک جعبه جادویی تحت تاثیر افرادی قرار می گیرد که مدتها برای این تاثیر گذاری زمان صرف کرده و هدفشان همین است.
حسین زاده گفت: بسیاری از خانواده ها که وظیفه تربیت کودک را دارند بی تفاوت هستند، والدینی که رفتار جنایی (قاچاقچی،مواد فروش،دزد و..) دارند هردو در جرم شناسی نمره صفر می گیرند چرا که تاثیر بسزایی بر روی کودک دارد .
وی اشاره کرد: منشا اصلی نا امنی اخلاقی، شبکه های ماهواره ای و اجتماعی است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز دشمنان ما به این موضوع پی بردند که اگر بتوانند به اقتصاد ما ضربه بزنند، بازار ما را تحت تاثیر قرار داده و میل مفرط به مصرف کالاهای خارجی را ایجاد کنند ، در سایر عرصه ها هم موفق می شوند.
وی ادامه داد: اگر حضرت آقا اصلاح و الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی را توصیه می کنند برای اینکه هدفشان این است حکیمانه از دارایی هایمان استفاده کنیم و به سمت و سوی اقتصاد سایر کشورها نرویم.
حسین زاده ادامه داد: زمانی که عقل، دین و ملیت در کنار هم قرار می گیرد انسان به مراتب عالی رشد و ترقی می رسد، عیب است اصفهانی که پایتخت طلای دنیاست، پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی است، عرش هنر و صنعت و زیبایی درآن جای دارد در بازارهای صنایع دستی اش محصول چینی  به فروش برود .
وی تاکید کرد : اینجاست که باید هنر و صنعت ما نقش پیدا کند و با کالای قاچاق به مبارزه بپردازد و در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور نقش موثر ایفا کند.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.