سرویس: اخبار شهرستان 12:31 - چهارشنبه 14 مهر 1395

مدیریت کمیته امداد جرقویه علیا:

حذف معضلات اداری و تسریع در کار مددجویان از اهداف کمیته امداد است

محمد رضا عباسی برسیانی گفت: امیدواریم به کمک و همدلی مسئولان بخش در خصوص اقتصاد مقاومتی در طرح مستعدین بتوانیم نسبت به ایجاد اشتغال مولد در منطقه و فروش محصولات مددجویان اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، به دنبال معرفی مدیریت اداره کمیته امداد جرقویه علیا، محمد رضا عباسی برسیانی بعنوان ریئس کمیته امداد جرقویه علیا معرفی شد.

در همین راستا خبرنگار اصفهان شرق با مدیریت کمیته امداد جرقویه علیا گفتگویی انجام داده است که به قرار ذیل می باشد.

برنامه های شما در کمیته امداد جرقویه چیست و چه کاری را در اولویت قرار می دهید؟

هدف اصلی در کمیته امداد پیگیری و رصد مستعدین طرح های اشتغال ویژه مددجویان تحت حمایت و پرداخت تسهیلات اشتغال به انها می باشد.

اولویت کاری ما پیگیری امور مسکن مددجویان اعمم از تعمیرات، خدمات بهداشت محیط، امور فرهنگی دانش آموزان و جذب کمک بیشتر ویژه ایتام و نیازمندان تحت حمایت این اداره می باشد.

در مورد طرح اجرایی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری و ایجاد اشتغال در بین مددجویان چه برنامه ای دارید و حمایت شما از این افراد چگونه می باشد؟

همانطور که ذکر شد در خصوص اقتصاد مقاومتی در طرح مستعدین بر انیم که نسبت به ایجاد اشتغال مولد در منطقه با همکاری دیگر نهاد ها اقدام کنیم و هم چنین در خصوص فروش محصولات تولید شده از تمام امکانات استفاده خواهیم کرد.

چه خبر خوشی برای مددجویان این منطقه دارید؟

خبرخوشی که برای مددجویان این بخش دارم از پیش رو برداشتن معضلات اداری قبلی و تسریع در کار مددجویان و اخذ اعتبارات بیشتر و بهتر در خصوص مسکن و اشتغال می باشد.

ایا تا کنون به منطقه جرقویه علیا سفر کرده بودی و چطور شد که شما را انتخاب کردند؟

بله قبلا سفر شخصی به منطقه داشتم و انتخاب بنده در شورای تصمیم گیری و نظارت استان بوده که نظر خاص مدیر کل محترم، قائم مقام وی و مدیر محترم کمیته امداد شهرستان برای تصدی پست امداد جرقویه علیا بوده است.

چه عواملی را در پیشبرد اهداف این نهاد مردمی موثر می دانید؟

عمده عوامل موثر در پیشبرد اهداف عالیه امداد حس همدلی و تعامل مردم و مسئولین و بویژه خیرین با این نهاد و توصیه بزرگان و راهنمایی انها در امور امداد و فرمانبرداری از ولایت می باشد و امیدوارم که با توکل و امداد از خداوند متعال و همکاری مردم و مسئولین بخش جرقویه علیا بتوانم در مدت خدمت خود در این بخش محروم گره ای از مشکلات مردم را باز کنم و لبخند رضایت را در چهره نیازمندان مشاهده نمایم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.