سرویس: اخبار شهرستان 00:07 - چهارشنبه 14 مهر 1395

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهر ورزنه:

تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) از اهم اهداف سازمان تبلیغات اسلامی برای اعزام مبلغ است

حجت الاسلام هاشمی گفت: دشمن در شرایط کنونی در لباس‌های مختلف به جنگ با ایران اسلامی آمده و باید با بصیرت و شناخت کافی به خنثی کردن این تهدیدات بپردازیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، جلسه گردهمایی طلایه داران تبلیغ به مناسبت دهه محرم امشب در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهر ورزنه برگزار شد.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهر ورزنه گفت: در دهه اول محرم بیش از 40 مبلغ به مراکز مختلف فرهنگی و مذهبی، مساجد، تکایا، حسینیه ها و هیئات مذهبی به روستاهای بخش بن رود وشهر ورزنه اعزام شدند.

حجت‌ الاسلام محمد هاشمی افزود: تعدادی از این مبلغین از دفتر تبلیغات اسلامی قم و تعدادی از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و تعدادی نیز از مبلغین بومی بودند که به مساجد و تکایا روستاهای بخش بن رود و شهر ورزنه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تعمیق باورهای دینی در جامعه، گسترش فرهنگ عاشورا، تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) آگاه سازی مردم به‌ ویژه جوانان، مبارزه با شبیخون و هجمه های فرهنگی دشمن از مهم ترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی برای اعزام مبلغ در مناسبت های مختلف مذهبی است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن در شرایط کنونی در لباس‌های مختلف به جنگ با ایران اسلامی آمده و باید با بصیرت و شناخت کافی به خنثی کردن این تهدیدات بپردازیم که ترویج فرهنگ عاشورا و گسترش اخلاق و معنویت در این زمینه بسیار ارزشمند است.

بخشدار بن رود دراین گردهمایی با تأکید بر اتحاد و همدلی در میان روحانیون شهر ورزنه و بخش بن رود گفت: باید دست به دست هم دهیم و با پرهیز از اختلافات و تسری آن به جامعه از ظرفیت‌های خدمت صادقانه به مردم بیشتر استفاده کنیم.

صادقی بخشدار بن رود افزود: محرم به عنوان ماه سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان و آشنایی با فلسفه قیام عاشورا فرصتی مناسب برای ارتقای فرهنگ دینی و عمومی در جامعه است.


انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.