سرویس: اخبار شهرستان » ورزنه 21:47 - سه شنبه 13 مهر 1395

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بن رود:

حضور کاروان پیاده انصارالحسین در ورزنه، فضا را به سمت معنویت حرکت می دهد

جلسه هماهنگی استقبال از کاروان پیاده انصار الحسین(ع) باحضور روحانیون و مسئولان ادارات در سالن اجتماعات بخشداری بن رود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، بخشدار بن رود امشب در جلسه هماهنگی استقبال از کاروان انصار الحسین(ع) به بیان جزئیات حضور این کاروان و برنامه های پیش بینی شده این مناسبت اشاره و گفت: لازم است اعضای جلسه با جدیت پیگیر وظایف محوله خود باشند تا برنامه ای در شان ومنزلت این عزیزان برگزار کنیم.

حجت الاسلام کریمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: حضور خدام حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در شهر ورزنه بسیار خوب و منشا اثر است و فضای معنوی را بوجود خواهد آورد که مردم از این فضا استفاده و بهره لازم را خواهند برد.

صادقی بخشدار بن رود دراین جلسه بیان کرد به قید قرعه به تعداد 5نفر از عزیزانی که عکس یا سوژه خوبی از این مراسم تهیه کنند هدایای نفیسی از طرف اینجانب اهدا خواهد شد .

لازم به ذکر است جمعه 16 مهرماه کاروان پیاده انصارالحسین وارد شهر ورزنه خواهند شد و مراسم استقبال از این کاروان نیز ساعت 15عصر همان روز از میدان امام رضا (ع)  تا گلزارشهدای شهرورزنه که با غبارروبی وتجدید میثاق با شهدا، و مدیحه سرایی مداحان حسینی رنگ و بوی خاصی خواهد گرفت .

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.