سرویس: فرهنگی 11:45 - چهارشنبه 14 مهر 1395

همزمان با هفته بسیج

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اصفهان برگزار می‌شود

جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اصفهان با عنوان «جشـنواره ابوذر» همزمان با هفته بسیج، توسط سازمان بسیج رسانه استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق،  جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اصفهان با عنوان «جشـنواره ابوذر» همزمان با هفته بسیج، توسط سازمان بسیج رسانه استان اصفهان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب یادداشت تحلیلی- تبیینی، گزارش خبری – تحلیلی، عکس، تیتر و مصاحبه با موضوعات امر به معروف و نهی از منکر، ترویج فرهنگ نماز، حجاب و عفاف، گفتمان انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، نقش رسانه‌ها و فضای مجازی (آسیب‌شناسی، فرصت‌ها و چالش‌ها)، استکبار ستیزی و دشمن‌شناسی و اقتصاد مقاومتی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

اصحاب رسانه استان اصفهان می‌توانند آثار منتشر شده خود در یکی از رسانه‌های مکتوب و یا مجازی استان اصفهان از تاریخ 30 شهریور را در قالبjpg  و یا pdf تا تاریخ 15 آبان به همراه فرم شناسه اثر و نویسنده به دبیرخانه جشنواره به آدرس اصفهان، خیابان شهدای صفه، سپاه صاحب‌الزمان(عج)، سازمان بسیج رسانه ارسال و یا آثار خود را به رایانامه b.resaneh@chmail.ir ایمیل کنند. اهالی رسانه استان اصفهان می‌توانند در چند محور از جشنواره شرکت کنند.

اختتامیه این جشنواره همزمان با هفته بسیج با معرفی نفرات برگزیده در هر محور و یک نفر از مجموع شرکت‌کنندگان به عنوان برگزیده اصلی برگزار می‌شود و به برگزیدگان جوایز نقدی همچون کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس و سکه طلا اهدا می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.