سرویس: اقتصادی 10:40 - سه شنبه 13 مهر 1395

مدیر امور مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان:

نیروگاه شرق اصفهان در انتظار اجرای تعهدات وزارت نیرو است

مدیر امور مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر بهره برداری از نیروگاه شرق اصفهان در انتظار اجرای تعهدات وزارت نیرو است.

 

به گزارش اصفهان شرق، سید مرتضی حسام‌نژاد  با اشاره به آخرین وضعیت پروژه نیروگاه اصفهان که قرار است با حضور سرمایه‌گذار خارجی به بهره برداری برسد، اظهار داشت: در این راستا باید توجه داشته باشیم که شهرداری اصفهان در خصوص واگذاری زمین و انجام تعهدات خود نسبت به این سرمایه‌گذار همکاری لازم را داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بهره برداری از نیروگاه شرق اصفهان در انتظار اجرای تعهدات وزارت نیرو است، ابراز داشت: هنوز وزارت نیرو در خصوص انعقاد قرارداد با سرمایه‌گذار در خصوص خرید انرژی قراردادی را منعقد نکرده است.

مدیر امور مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون چندین جلسه با معاون وزیر نیرو در خصوص انجام تعهداتش در پروژه نیروگاه شرق اصفهان برگزار کرده‌ایم، تصریح کرد: هنوز در فضای تخصیص و بررسی و سایر موارد خروجی نداشته‌ایم و چنانچه شرایط ادامه یابد امکان عدم تمایل سرمایه‌گذار برای اجرای این پروژه وجود دارد.

وی در خصوص پروژه پارک دلفین‌ها نیز ابراز داشت: این پروژه با رعایت تمام قوانین و مقررات زیست محیطی در حال انجام است و طراحی سازه در مراحل نهایی است.

حسام نژاد تصریح کرد: بهره برداری از پارک دلفین‌ها تنها با دریافت مجوزهای زیست محیطی انجام خواهد شد ضمن اینکه در حال حاضر اقدامات اولیه برای دریافت این مجوزها انجام شده است.

انتهای پیام/ایسنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.