سرویس: اجتماعی 08:00 - دوشنبه 12 مهر 1395

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

پویش مردمی ترافیک، کلیدی برای آغاز یک راه/ اصفهان رتبه اول فرهنگ ترافیک در کشور

فرمانده انتظامي استان اصفهان سه شنبه هاي بدون خودرو را نمونه اي هدفمند براي كشور اعلام کرد .

به گزارش اصفهان شرق، سردار آقاخاني در همايش تجليل از نمونه هاي ترافيكي استان اصفهان با اشاره به اينكه پليس راهور در مجموعه نيروي انتظامي از خصوصيات خاصي برخوردار است بيان كرد: پليس راهور اولين لايه مواجه با مردم و لبه اول مسائل اجتماعي در درون وبرون شهر است.

وي افزود: نرم ترين و اجتماعي ترين بخش ناجا، پليس راهور است و بايد بگويم افتخار من اين است كه در كنار اين افراد خدمت گذار هستم.

فرمانده انتظامي اصفهان تصريح كرد: استان اصفهان در همه مسائل اجتماعي و امور اجتماعي در سكوي اول قرار دارد.

وي اذعان داشت: شاهد هستيم طرح هايي كه شهردار ولايتمدار ،خوش سليقه و جوان اصفهان پايه گذاري و عملياتي نموده در حال حاضر الگويي براي كشور شده است.

سردار آقاخاني اضافه كرد: پويش مردمي ترافيك شهر كليد و شروع راهي بود كه شهر اصفهان پيش قدم شد و اكنون بيش از 15 استان تماس گرفتند تا از تجارب اصفهان استفاده و از كارشناسان اصفهاني در زمينه هاي ترافيكي بهره ببرند.

این مقام مسئول با اشاره به اينكه سه شنبه هاي بدون خودرو و دوچرخه سواري مردان نمونه اي هدفمند براي كشور شده است گفت: پليس افتخاري ترافيك حركت خيلي خوبي بود و ما از اين طرح نيز همچون برنامه هاي گذشته حمايت مي كنيم.

سردار آقاخاني تصريح كرد: اصفهان رتبه اول هميار پليس در كشور را دارد و امروز 6 درصد كاهش تصادفات فوتي را در اصفهان شاهد هستيم و به مسئولين قول مي دهيم كه در برنامه 96 قصد داريم كليد صدهزار نمونه ترافيكي را بزنيم و اين روند را ادامه دهيم.

فرمانده انتظامي استان اصفهان در پايان خطاب به سرهنگ بصيرت رئيس دفتر تحقيقات ناجا كشور خاطر نشان كرد: پيام ما را به مسئولان كشوري و مردم برسانيد كه استان اصفهان كليد دار طرح هاي ترافيكي است و اين افتخار كشور است كه اصفهان به صورت جزيره اي عمل نمي كند و نقش همه دستگاه ها در راستاي كاهش بار ترافيكي و كاهش تلفات جاده اي بي سابقه بوده است.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.