سرویس: اجتماعی 18:00 - یکشنبه 11 مهر 1395

معاون استاندار اصفهان مطرح کرد

کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در اصفهان/ پیشرفت عملیات تکمیلی کنارگذر شرق اصفهان

معاون استاندار اصفهان با اشاره به شناسایی ۱۰۹ نقطه حادثه‌خیز و پر تصادف در راه‌های مواصلاتی استان اصفهان گفت: مدیریت استان تلاش می‌کند با برنامه‌های مختلف و با مشارکت دستگاه‌های مرتبط، سالیانه ۱۰ درصد از میزان تلفات جاده‌ای را کاهش دهد.

به گزارش اصفهان شرق،  محمدعلی طرفه ظهر امروز در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان اصفهان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های نظام اسلامی این است که مردم در پیروزی انقلاب و استمرار آن مشارکت فعال داشته و همه فعالیت‌های مهم بر دوش آحاد مردم به عنوان رکن اساسی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه افزایش و جلب مشارکت اجتماعی جزء برنامه‌های نیروی انتظامی بوده است، افزود: موضوع تلفات جاده‌ای یکی از دغدغه‌ها و چالش‌هایی است که مدیریت استان تلاش می‌کند با برنامه‌های مختلف و با مشارکت دستگاه‌های مرتبط، سالیانه 10 درصد از میزان تلفات جاده‌ای را کاهش دهد.

معاون عمرانی استاندار اصفهان بیان کرد: 109 نقطه حادثه‌ساز و پر تصادف در استان اصفهان شناسایی شده است که برنامه‌هایی برای اصلاح این نقاط در نظر گرفته شده که نصب دوربین‌های ثبت تخلف و کنترل ترافیک و هماهنگی در اعمال قانون و انجام فعالیت‌های مهندسی از جمله اقدامات انجام شده است.

وی گفت: راه‌اندازی ایستگاه‌های امنیت و سلامت و تصویب پیاده‌راه کردن چهارباغ عباسی از جمله برنامه‌هایی است که شورای ترافیک استان برای کاهش تلفات جاده‌ای و افزایش رضایتمندی مردم در نظر گرفته است.

طرفه ادامه داد: فاز دوم خط یک متروی اصفهان به طول یک کیلومتر و با 4 ایستگاه به‌زودی افتتاح شده و خط یک مترو تا تابستان سال آینده آماده بهره‌برداری می‌شود، همچنین خط شمال- جنوب متروی اصفهان تصویب شده که اعتبارات عملیات مهندسی آن توسط شهرداری اصفهان و اعتبارات تجهیزات آن از بودجه دولتی تأمین می‌شود.

وی گفت: عملیات تکمیلی کنارگذر شرق اصفهان با هدف کاهش ترافیک شهری اصفهان و کاهش آلودگی هوا به طول 90 کیلومتر راه اندازی شده که قطعه نخست آن 75 درصد و قطعه دوم 30 درصد پیشرفت داشته است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.