سرویس: اجتماعی 15:50 - یکشنبه 11 مهر 1395

همایش دوچرخه سواری از پل مارنان به سمت شهر کوشک:

قافله عزاداری ندای محرم در اصفهان به راه افتاد

همایش دوچرخه‌سواری مدیران اصفهانی و گروه‌های دوچرخه‌سوار در نخستین روزهای پاییز امسال، از پل مارنان اصفهان به سمت شهر کوشک برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، ده‌ها نفر از مدیران شهر اصفهان به همراه اعضای جامعه مهندسان، پزشکان و مدیران اقتصادی و گروه‌های مردمی از اصفهان تا کوشک را دوچرخه‌سواری کردند.

همایش دوچرخه‌سواری مدیران اصفهانی و گروه‌های دوچرخه‌سوار در نخستین روزهای پاییز امسال، از پل مارنان اصفهان به سمت شهر کوشک برگزار شد.

در این همایش نزدیک به 150 نفری، جمعی از مدیران، مهندسان، پزشکان شهر اصفهان به همراه گروه‌های دوچرخه‌سوار، مسیر پل مارنان اصفهان تا شهر کوشک را با دوچرخه رکاب زدند.

این همایش با همراهی مدیریت حمل و نقل پاک و پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان با حضور چند گروه بزرگ دوچرخه سواری شهر اصفهان و هیئت دوچرخه‌سوای اصفهان برگزار شد.

مدیران شهرداری اصفهان که در این همایش حضور داشتند از ساعت 5:30 دقیقه صبح در این همایش حضور پیدا کرده‌ و به نوعی ورزش صبگاهی انجام داده‌اند.

حدود 150 دوچرخه سوار به‌همراه مدیران معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و مدیران پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان به همراه مدیر طرح ناژوان و اعضای هیئت دوچرخه‌سواری اصفهان در این همایش حضور داشتند.

به گفته مسئولان برگزاری این ویژه‌برنامه دوچرخه‌سواری، هدف از برگزاری این برنامه بالا بردن انگیزه شهروندان و مدیران شهری برای دوچرخه سواری است. این همایش با رویکرد اصلی توجه بیشتر به سلامتی و ورزش برگزار شد.

احمد خوروش، رئیس هیئت تنیس استان اصفهان که میزبان این گروه 150 نفره بود بر لزوم توجه به حرکت‌های مردمی در زمینه توسعه دوچرخه سواری تاکید کرد.

وی افزود: امیدوار هستیم که با تداوم فعالیت‌هایی نظیر این همایش، زمینه توجه بیشتر اقشار مختلف مردم به حرکت‌های فرهنگ‌ساز نظیر دوچرخه‌سواری را در سطح شهر اصفهان و دیگر شهرستان‌های استان فراهم کنیم.

این گروه 150 نفره با شعار “هوای اصفهان را داریم”، مسیر شهر اصفهان تا شهر کوشک را با دوچرخه رکاب زدند.

حرکت قافله عزاداری ندای محرم در اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 اصفهان گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام عزاداری امام حسین(ع) قافله عزاداری ندای محرم در اصفهان به راه افتاد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد هادی روح الامینی افزود: این قافله عزاداری از آستان مقدس امامزاده مختار(ع) چنگان به سمت آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) حرکت کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 اصفهان ادامه داد: این مراسم همراه با نوحی خوانی و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) همراه بود که با حضور پرشور و خیل عظیم عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) همراه شد.

 

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.