سرویس: تولیدی » خبر پوششی 10:09 - پنجشنبه 10 بهمن 1392

جابر:

برنامه اقتصاد مقاومتی راهی مناسب برای ایجاد اشتغال در بخش بن رود

عضو شورای ورزنه گفت: امیدوارم برنامه اقتصاد مقاومتی در این شرایط سخت خشکسالی بتواند راهی مناسب برای ایجاد اشتغال در شهر شهیدان ورزنه و بخش بن رود فراهم نماید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: مجید جابر ورزنه عضو شورای اسلامی شهر ورزنه و شهرستان اصفهان با تقدیر و تشکر از سروان محسنی و سرهنگ براتی فرمانده ناحیه امام علی(ع) افزود: وجود خیل عظیم بسیجیان در شهر ورزنه و بخش بن رود زمینه مناسب را برای اجرای برنامه های فرهنگی و اقتصادی مهیا نموده است. امیدوارم برنامه اقتصاد مقاومتی در این شرایط سخت خشکسالی بتواند راهی مناسب برای ایجاد اشتغال در شهر شهیدان ورزنه و بخش بن رود فراهم نماید.

جابر نظارت بر حسن اجرای طرح را الزامی دانست و خواستار آن شد تا جایی که امکان دارد تسهیلات جذب گردد.

مجید جابر ورزنه از دیدار خود با سردارعرب پور فرماندهی لشکر امام حسین(ع) در هفته گذشته نیز گزارشی ارائه نمود و افزود: در آن دیدار از سردار دعوت کردم که با حضور در شهر ورزنه از قابلیتهای غیر قابل انکار بسیجیان شهر ورزنه بازدید نمایند.

Vater-Mark-ن(2)

وی همچنین با انتقاد از نبود گردان امام حسین(ع) در شهر ورزنه گفت: تا کنون بارها پیگیری این موضوع بوده ایم اما جواب روشنی دریافت نکرده ایم،  بنده در دیدار با سردار عرب پور و سردار سلیمانی مراتب اعتراض خود را به این موضوع از زبان بسیجیان شهر و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ورزنه بیان نموده ام و از مقامات فوق خواستار شدم تا شرایط را برای استقرار گردان امام حسین(ع) که خواسته اصلی بسیجیان شهر است فراهم نمایند.

جابر با توجه به جمعیت زیاد و وسعت بخش بن رود این خواسته را معقول دانست و از سروان محسنی خواست موضوع را با جدیت تمام پیگیری کند.

Vater-Mark-45(2)

در ادامه این دیدار سروان محسنی اعلام کرد: تا کنون بیش از 80 پرونده از متقاضیان ایجاد اشتغال در حوزه 6 امام جعفر صادق (ع) شهر ورزنه تشکیل شده است.

فرمانده حوزه 6 امام جعفرصادق (ع) ادامه داد:  مبلغی که برای ورزنه پیش بینی شده بود چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال بود که با اسقبال زیادی که از این طرح شد و با پیگیری های که حوزه 6 انجام داده است انتظار می رود این اعتبار تا دو برابر افزایش یابد. این طرح در قبال اقتصاد مقاومتی که در منویات مقام معظم رهبری آماده است اجرا میشود.

سروان محسنی همچنین برنامه های ایام الله دهه فجر را تسریح کرد و از شورای اسلامی شهر ورزنه درخواست همکاری برای اجرای هر چه بهتر این برنامه ها نمود.

Vater-Mark-(21)

همچنین بخوانید:

4 نظر در مورد “برنامه اقتصاد مقاومتی راهی مناسب برای ایجاد اشتغال در بخش بن رود”

  1. همکار گفت:

    و باز هم مستفیض شدیم از سخنان گهربار آقای جابر…

    ********************************
    متنتون خیلی غلط املایی داشت حالا درسته که جابر … ولی شنونده باید عاقل باشه شما درست بنویسید.

  2. ورزنه ای گفت:

    به نظر شما این کت وشلوار
    زیبنده عضو شوراست….

  3. محسن گفت:

    باسلام خدمت آقای همکار .همین که آقای جابر وعضو شورا پیگیرهای لازم رابرای شهرمون انجام میدن خیلی خوبه حالا غلط املایی راشمازیادتوجه نکن.

  4. اکبر گفت:

    آقای ورزنه ای شماکاری به کت وشلوار آقای جابرنداشته باش به قول آقای محسن همین که واقعا شوراهای دوره چهارم پیگیر مشکلات ورزنه هستند جای تشکر داره کت وشلوار کار نمیکنه تازه خیلی هم خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.