سرویس: فرهنگی 18:00 - شنبه 10 مهر 1395

مدیر شبکه جهانی ولایت در اصفهان:‌

۴۰۰ فرکانس ماهواره‌ای به تبلیغات ضد شیعه می‌پردازند/تعیین سرنوشت نبردها در استودیوهای رسانه‌های جهانی

مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: بیش از یک هزار و ۸۰۰ فرکانس ماهواره‌ای در خاورمیانه قابل دریافت است که ۴۰۰ فرکانس آن به تبلیغات ضد شیعه می‌پردازد.

به گزارش اصفهان شرق،  آیت‌الله سید‌محمد حسینی‌قزوینی ظهر امروز در همایش مبلغان هیئت‌های مذهبی اصفهان با موضوع شبهه‌شناسی عاشورا در شبکه‌های وهابیت که در مدرسه علمیه دارالحکمه اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: با وجود مطرح‌شدن شبهات مختلف، شیعه باید معارف خود را تبیین کرده، به شبهات پاسخ دهد و اشکالات وارده به عقاید وهابیت را بپرسد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی برای دفاع از مکتب اهل‌بیت(ع) افزود: لازم است طلاب علوم دینی با استفاده از نرم‌افزارهای نوین و امکانات جدید ارتباطی، پاسخگوی شبهات اعتقادی و مذهبی باشند و پاسخ‌ها نیز، محکم، متقن و سبب بُهت طرف مقابل شود.

مدیر شبکه ولایت بیان کرد: بیش از 10 هزار شبهه که توسط وهابیت مطرح شده را با سند و مدرک جمع‌آوری کردیم و در حال پاسخگویی به آن هستیم، البته بسیاری از شبهات پاسخ داده شده و پاسخ‌ها در سایت مؤسسه تحقیقاتی ولی‌عصر به آدرس http://www.valiasr-aj.com موجود است.

وی با بیان اینکه امروز باید روش صحیح پاسخگویی به شبهات به طلاب علوم دینی آموزش داده شود، گفت: دنیا دریافته است که پیروزی و شکست در میدان نبرد و با داشتن امکانات نظامی مشخص نمی‌شود بلکه سرنوشت پیروزی و شکست در استودیوهای رسانه‌های جهانی تعیین می‌شود.

آیت‌الله حسینی‌قزوینی تصریح کرد: امروز از 80 کشور دنیا در لباس داعش در سوریه می‌جنگند و بیش از یک هزار و 800 فرکانس ماهواره‌ای در خاورمیانه قابل دریافت است که 400 فرکانس آن به تبلیغات ضد شیعه می‌پردازد.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.