سرویس: اجتماعی 14:31 - پنجشنبه 08 مهر 1395

در مراسم افتتاح کمیته امداد بخش جلگه مطرح شد؛

جمع آوری بیش از سه میلیارد ریال زکات در بخش جلگه/ ادای فریضه دینی در سایه خشکسالی شرق اصفهان

مدیر اداره کمیته امداد بخش جلگه در آیین افتتاحیه این اداره در مرکز بخش گفت: امسال با وجود خشکسالی و آزاد سازی آب در زاینده رود توانستیم بیش از سه میلیارد ریال زکات از روستا ها دریافت کنیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند، پیش از ظهر امروز، مراسم افتتاحیه از اداره کمیته امداد بخش جلگه با حضور مسئولان بخشی و استانی برگزار شد.

امام جمعه شهر هرند با اشاره به اینکه باید در زمینه کمک به نیازمندان تلاش کرد، گفت: سفارش اسلام در مورد فقرا بهترین شکلش در کمیته امداد امام اجرا می شود.

بخشدار جلگه با بیان اینکه هر چه داریم از برکت خون شهداست و پیام شهدا برای همیشه جاوادان باشد، اظهار کرد: اگر امروز جشن تاسیس اداره ای به نام کمیته امداد را در بخش های شرقی اصفهان می گیریم، به دلیل برکت خون شهدا و وجود سایه ولی فقیه بر سر کشور است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اظهار امیدواری از وجود اداره کمیته امداد در بخش جلگه گفت: با توجه به خشکسالی، وظیفه انسانی خود را نسبت به محرومان بخش جلگه بخصوص در خصوص ایجاد شغل به نحو احسنت باید انجام داد.
مدیر اداره کمیته امداد بخش جلگه نیز با توجه به اهمیت پرداخت زکات در شرق اصفهان خاطرنشان کرد: امسال با وجود خشکسالی و ازاد سازی آب در زاینده رود توانستیم بیش از سه میلیارد ریال زکات از روستا ها دریافت کرده و در همان روستاها به نیازمندان اهدا کنیم.

در این مراسم ناظمی هرندی به سمت مدیر  اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جلگه منصوب شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.